Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Er du fornøyd med å være liten av vekst? Er du bevisst din høyde og prøver å se høyere ut, ved å bruke høye heler eller kler deg på en viss måte. Anonymous poster hash: be6a4...a28
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 156cm, rekker helt ned til bakken Plager meg kun når jeg er steder der deter mye folk, konserter ol. Går nesten aldri på høye hæler, får så vondt i beina. Anonymous poster hash: 5e001...23c
Hubro :) Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 157 og kan ikke akkurat si at det er noe jeg henger meg opp i. Bruker kun høyhæler når jeg pynter meg med kjoler, ellers er jeg så lang som jeg ønsker
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Tja... Jeg er nok forholdsvis bevisst. Jeg er snart 30, me. Ser ut som om jeg er 18 om jeg ikke sminker og kler meg riktig. Det er egentlig ganske slitsomt, så jeg prøver så godt jeg kan å følge råd, eks ikke genser under rumpa osv. Jeg går sjelden med høye hæler til hverdags da jeg finner det slitsomt og ubehagelig, men ser definitivt fordelen med å bruke det. Anonymous poster hash: 5ae13...e94
Øyne som ser!! Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Elsker å være liten. Er 158cm.kan fint gå i høye hæler, men det er fordi jeg synes det er fint.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 153 cm. Litt slitsomt i butikker hvor ting ofte stables i høyden, og ved bakerier hvor kortautomatene blir plassert høyt. Umulig å finne klær siden jeg er ganske så formløs. Tungt å styre på kjøkkenet på grunn av feil høyde. Blir ofte tatt for å være ett barn. Anonymous poster hash: a972b...a2b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 158. Plager meg kun når høye mennesker stiller seg foran meg når jeg vil se. Bruker aldri høye heler. Anonymous poster hash: 316f4...045
Mamma4livet Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 158 cm og synes det er greit å være lav. Det syntes jeg derimot ikke når jeg var yngre. Jeg bruker høye heler ganske ofte, men mest når jeg skal pynte med. Eller så er jeg ganske bevisst på å ikke bruke klær som er store. Lange jakker og gensere får bena mine til å se enda kortere ut.
Eeniemeenie Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Er du fornøyd med å være liten av vekst? Er du bevisst din høyde og prøver å se høyere ut, ved å bruke høye heler eller kler deg på en viss måte. Anonymous poster hash: be6a4...a28 158, liten og tøff ;-)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 157 cm her, og kan ikke si det er noe jeg tenker noe nevneverdig over i dagliglivet bruker høye hæler fordi jeg syns det er fint og ikke fordi jeg er liten! Det plaget meg mye mer som barn, eller dvs andre barn plaget meg med det. Mobbet pga skostørrelse, lille my, mus osv. Må også si at det plager meg LITT, nå som eg er gravid. Med en kort kropp har en ikke så mye plass til barnet på insiden så magen buler godt ut på utsiden. Har hørt siden jeg var 25 uker på vei at jeg ser sprekkferdig ut og folk blir oppriktig overrasket når jeg sier hvor lenge jeg har igjen! Kjenner det irriterer meg litt. Må si jeg stusser litt over spørsmålet ditt Hi. Er du bare nysgjerrig, som at vi BURDE føle oss annerleders eller har du faktisk en grunn til å spørre? Syns kanskje det var litt nedlatende spørsmål... Anonymous poster hash: 5b616...b41
MissMagica Skrevet 16. oktober 2013 #11 Skrevet 16. oktober 2013 Har aldri tenkt over at det er noe jeg ikke bør være fornøyd med. 157 høy og 36 i sko er pent det! Høye heler bruker jeg aldri og har min egen noe sære klesstil.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #12 Skrevet 16. oktober 2013 157 cm her, og kan ikke si det er noe jeg tenker noe nevneverdig over i dagliglivet bruker høye hæler fordi jeg syns det er fint og ikke fordi jeg er liten! Det plaget meg mye mer som barn, eller dvs andre barn plaget meg med det. Mobbet pga skostørrelse, lille my, mus osv. Må også si at det plager meg LITT, nå som eg er gravid. Med en kort kropp har en ikke så mye plass til barnet på insiden så magen buler godt ut på utsiden. Har hørt siden jeg var 25 uker på vei at jeg ser sprekkferdig ut og folk blir oppriktig overrasket når jeg sier hvor lenge jeg har igjen! Kjenner det irriterer meg litt. Må si jeg stusser litt over spørsmålet ditt Hi. Er du bare nysgjerrig, som at vi BURDE føle oss annerleders eller har du faktisk en grunn til å spørre? Syns kanskje det var litt nedlatende spørsmål...Anonymous poster hash: 5b616...b41 Jeg er bare nysgjerrig og vil ha noen tips. Er bare 155 cm selv. Kanskje litt teit skrevet? HI Anonymous poster hash: be6a4...a28
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #13 Skrevet 16. oktober 2013 153 cm. Litt slitsomt i butikker hvor ting ofte stables i høyden, og ved bakerier hvor kortautomatene blir plassert høyt. Umulig å finne klær siden jeg er ganske så formløs. Tungt å styre på kjøkkenet på grunn av feil høyde. Blir ofte tatt for å være ett barn. Anonymous poster hash: a972b...a2b Glemte å nevne at bilkjøring er noe jeg ikke har funnet en komfortabel løsning på. Anonymous poster hash: a972b...a2b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #14 Skrevet 16. oktober 2013 157 cm her, og kan ikke si det er noe jeg tenker noe nevneverdig over i dagliglivet bruker høye hæler fordi jeg syns det er fint og ikke fordi jeg er liten! Det plaget meg mye mer som barn, eller dvs andre barn plaget meg med det. Mobbet pga skostørrelse, lille my, mus osv. Må også si at det plager meg LITT, nå som eg er gravid. Med en kort kropp har en ikke så mye plass til barnet på insiden så magen buler godt ut på utsiden. Har hørt siden jeg var 25 uker på vei at jeg ser sprekkferdig ut og folk blir oppriktig overrasket når jeg sier hvor lenge jeg har igjen! Kjenner det irriterer meg litt. Må si jeg stusser litt over spørsmålet ditt Hi. Er du bare nysgjerrig, som at vi BURDE føle oss annerleders eller har du faktisk en grunn til å spørre? Syns kanskje det var litt nedlatende spørsmål...Anonymous poster hash: 5b616...b41 Jeg er bare nysgjerrig og vil ha noen tips. Er bare 155 cm selv. Kanskje litt teit skrevet? HIAnonymous poster hash: be6a4...a28 Åja, nei helt greit at du spør ble bare litt usikker på agendaen bare! Har truffet så altfor mange "se ned på" mennesker (bokstavelig talt,,.) i mitt liv! Anonymous poster hash: 5b616...b41
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #15 Skrevet 16. oktober 2013 Er du fornøyd med å være liten av vekst? Er du bevisst din høyde og prøver å se høyere ut, ved å bruke høye heler eller kler deg på en viss måte. Anonymous poster hash: be6a4...a28 Jeg er 157cm, jeg bruker ikke høye hæler eller annet for å gjøre meg selv høyere, jeg tenker i det hele svært lite på høyden min og anser ikke meg selv som liten egentlig Anonymous poster hash: ccd59...889
Birben Skrevet 16. oktober 2013 #16 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 159 cm og har i det siste tenkt at jeg ideelt sett skulle ha vært 10 cm høyere.
*Yuna* Skrevet 16. oktober 2013 #17 Skrevet 16. oktober 2013 159, skulle gjerne vært 165! Plager meg ikke nå, men som ungdom fikk jeg utrolig mye kommentarer på det. Gikk alltid i høyhæla sko pga det.
me_87 Skrevet 16. oktober 2013 #19 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg er 156 å det plager meg sinnsykt at jeg er så lav! Folk tror også at jeg er mye yngre enn jeg er pga at jeg er så lav. Men likevel er ikke sko med høye hæler behagelig nok til at jeg gidder å bruke det. Jeg går vel med det kanskje 2-3 ganger i året.
MammantilNurket Skrevet 16. oktober 2013 #20 Skrevet 16. oktober 2013 158 cm.høy og fornøyd med det. Noen ganger litt upraktisk om jeg ikke rekker opp til ting i butikken, men jeg pleier å be den KJEKKESTE mannen jeg ser om hjelp Noen er født med ski på bena, jeg er født med høyhælte sko.
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #21 Skrevet 17. oktober 2013 1,57 og 36 i sko, og nesten avhengig av sko med litt hæler ja . Har ellers aldri latt høyden min plage meg, den har sine fordeler og ulemper. Anonymous poster hash: a6a52...063
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #22 Skrevet 17. oktober 2013 Er superfornøyd, har aldri ønsket meg å være høyere, og synes synd på høye mennesker. Anonymous poster hash: 96965...7ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå