Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Trenger hjelp eller råd innen kjærligheten.. Jeg er ikke en person som forelsker lett og tror ikke helt på kjærligheten på første blikk, tror på at det kun skapes ved å jobbe med det.. Jeg er ganske bestemt og vet hva jeg vil ha.. Men ikke denne gangen.. Jeg tok MC-lappen i sommer og på verkstedet i den skolen jeg gikk på jobber en Spansk man, jobber der kun ut oktober. Da jeg hadde kjøretimer møtte jeg han ofte og ble litt interessert i han, noe som ikke er så vanlig. Jeg fikk fort frem informasjon om han fra min lærer: han er 12 år eldre enn meg og bor i Spania, men det jeg ikke fikk vite i begynnelsen var at han har en dame. Etter en tid så jeg han med henne da hun var her på besøk, jeg ble litt lei men tenkte det går greit det finnes andre der ute til meg. I slutten av sommer var det Kraft festivalen i Askim og siden jeg bodde der før dro jeg ditt med mine venner fra Askim. Der møtte jeg han. Vi snakket litt sammen så fikk kjørelæreren min meg til å bli med dem på nach hos læreren. Da klokken var rundt 7 på morningen gikk læreren til rommet sitt og jeg ble alene der med Han. Like etter at læreren var ute av syne begynte Han å kysse meg, jeg trakk meg unna men han følgte like etter da han hold meg og hele tide prøvde å kysse meg, da jeg var kommet helt til veggen, satte han meg ned på gulvet og fortsatte, jeg prøvde å stoppe og sa til han at han har dame og at jeg derfor ikke ville noe mer, men han fortsatte og hørte ikke på meg. Like etter det dro jeg hjem til venninnen min dagen etter møtte jeg han der igjen, men etter å ha drukket en del så det ikke ut til at jeg tenkte på noe annet enn å kysse han tilbake da han kysset meg... Etter at det skjedde en del fikk han tak i nummeret mitt og ringte meg en dag og sa han er i Oslo og kommer til meg.. Vi fikk kjempe bra kontakt med en gang selv om han har dame så greide jeg ikke stoppe med å fortsette å ha kontakt med han.. Nå har det gått 2 måneder og vi er praktisk talt sammen.. Jeg har snakket med han om situasjonen og han har sagt følgende: De har vert sammen i 8år prøvd i 3 måneder å få barn sammen de bor sammen i Spania hun er ett år eldre enn han og de er jo nesten forlovet. Han sa at fra første dag han så meg ville han ha noe mer med meg og noe som vil vare. Jeg liker ikke hva jeg gjør og har bedt han om å velge henne (da han sa han ikke vet hvem ha vil velge), har bedt han om å ikke si noe til henne og stoppe alt med meg da han reiser tilbake.. men han har ikke svart på det... Jeg føler meg dårlig, men samtidig så er det noe i meg som vil ha han, og det er første gang det har skjedd.. Har tidligere kun hatt 1 forhold og det varte i 3 år, har aldri gjort noe som dette og har aldri vert utro... Hjelp: Hva skjer med meg, hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 39b89...fa4 Anonymous poster hash: 39b89...fa4
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 holde deg unna til han dumper henne Anonymous poster hash: 7626b...081
Jellyo Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 holde deg unna til han dumper henne Anonymous poster hash: 7626b...081 Vil liksom ikke at han skal dumpe henne heller siden de har jo vert lenge sammen og hun er en fantastisk god person (etter det jeg har fått vite om henne) :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå