Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg jobber i barnehage og har fem feriedager tilgode i år. Barnehagen er stengt julaften og frem til etter nyttår. Hvor mange dager av disse må jeg selv ta ut som ferie? Lurer bla på om julaften og nyttårsaften som ikke står markert som røde dager er dager jeg må bruke ferien min på eller om disse er fridager som alle får? Håper noen kan svare, for flaut å måtte spørre om dette på jobben :/ Anonymous poster hash: c15fb...553
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Tror det blir litt vanskelig å svare generelt på. Her er bhg åpen til tolv på julaften og nyttårsaften. Helt stengt 1. - og 2. juledag og 1. nyttårsdag, ellers er det vanlig åpningstider i romjulen. Anonymous poster hash: cf1cd...20b
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Vi stenger som dere. Julaften og nyttårsaften er hos oss stengt, men vi må bruke halv dag avspassering på en av dagene og så får vi den andre dagen i julegave. Så i år må jeg ta 3 dager ferie og en halv dag avspassering. Anonymous poster hash: 555ab...f22
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå