Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #1 Skrevet 16. oktober 2013 Gratulerer så mye! Takk for flotte år, vi gleder oss til 800 000 nye innlegg allerede! Anonymous poster hash: 7952f...f32
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Anonymous poster hash: 7952f...f32
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Anonymous poster hash: 7952f...f32
Gjest kattkatt Skrevet 16. oktober 2013 #4 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet.
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #5 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Dette er et anonymforum, smak litt på den. Vil du ha "nettpersonlighet" så oppsøk forum der folk bruker nick. Anonymous poster hash: dded7...13d
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #6 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #7 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Det er vel ikke umulig at vedkommende har lest en stund først? Anonymous poster hash: 30ff1...85e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #8 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Det er vel ikke umulig at vedkommende har lest en stund først? Anonymous poster hash: 30ff1...85e Jeg sa ikke noe om det Anonymous poster hash: b4f58...bbd
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #9 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Det er vel ikke umulig at vedkommende har lest en stund først? Anonymous poster hash: 30ff1...85e Jeg sa ikke noe om det Anonymous poster hash: b4f58...bbd Nei, men siden hun tydeligvis kjenner forumet litt og i tillegg svarer med nick... da trenger du vel egentlig ikke ta den tonen du gjør? Anonymous poster hash: 30ff1...85e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #10 Skrevet 16. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Det er vel ikke umulig at vedkommende har lest en stund først? Anonymous poster hash: 30ff1...85e Jeg sa ikke noe om det Anonymous poster hash: b4f58...bbd Nei, men siden hun tydeligvis kjenner forumet litt og i tillegg svarer med nick... da trenger du vel egentlig ikke ta den tonen du gjør? Anonymous poster hash: 30ff1...85e ? Anonymous poster hash: b4f58...bbd
Gjest kattkatt Skrevet 17. oktober 2013 #11 Skrevet 17. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Hva mener du med det, at jeg ikke har noe grunnlag for å si det jeg sier? Jeg ble med i dag, ja, men jeg har jo lest før jeg ble med, helt siden før jeg ble gravid, er det så rart?
Gjest kattkatt Skrevet 17. oktober 2013 #12 Skrevet 17. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Og det kommer fra en som har blitt med i dag........... Anonymous poster hash: b4f58...bbd Hva mener du med det, at jeg ikke har noe grunnlag for å si det jeg sier? Jeg ble med i dag, ja, men jeg har jo lest før jeg ble med, helt siden før jeg ble gravid, er det så rart? Unnskyld, i går (fnis).
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #14 Skrevet 17. oktober 2013 Tenk når det bikker en million! Da blir det fest her da ;-) Anonymous poster hash: a3c64...6ef
Anonym bruker Skrevet 17. oktober 2013 #15 Skrevet 17. oktober 2013 Tenk når det bikker en million! Da blir det fest her da ;-) Anonymous poster hash: a3c64...6ef Gleder meg allerede Anonymous poster hash: 7952f...f32
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 17. oktober 2013 #16 Skrevet 17. oktober 2013 Er jo ikke rart, er jo nesten ingen som signerer noe som helst lenger eller tør å ha en faktisk nettpersonlighet. Dette er et anonymforum, så lenge man ikke er ute etter å spy eder og galle, og bare være ekkel med andre, så ser jeg virkelig ikke problemet med å signere anonymt, hadde det ikke vært et anonymforum det her, så skulle jeg sagt meg enig med deg.. Men det ligger i navnet til forumet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå