Gå til innhold

Hva kjøpte dere i 1-års gave til barnet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Aner ikke hva jeg skal kjøpe, vi har jo alt vi trenger og kjøper etter behov.

Tips?

Anonymous poster hash: 3d9b9...6f8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til jenta vår kjøpte jeg et sølvarmbånd og en charm, og så har jeg kjøpt flere charms til senere bursdag/jul, i hvert fall enn så lenge hun er liten og har "alt". :)  

Til gutten vår husker jeg ikke helt hva vi gjorde, men siden det er ettårsdag kan dere jo egentlig gi hva dere vil, f.eks. klær eller annet utstyr han/hun trenger. :)

Gaveideer til ettåring:

* akebrett (sånn med belte så de sitter trygt)

* brio-tog/duplo

* barneteppe (Rørospledd har f.eks. noen fine barnetepper)

* barneservise/barnebestikk hvis dere ikke allerede har det

* bæremeis

Skrevet

iPad

Anonymous poster hash: 4b160...2f2
Skrevet

Eldste fikk bare en liten badeleke og en pyjamas. Rett å slett for han hadde alt, og vi hadde akkurat kjøpt en gåvogn til han..

minstemann var 1år nå, og han fikk en gåvogn, siden storebror har ødelagt den han hadde.. :P

Anonymous poster hash: e8e7b...d09
Skrevet

Vi har kjøpt barneservise fra Figgjo med Hakkebakkeskogen motiv. Han får alt han trenger etterhvert så når barna er så små kjøper vi ikke bare for å kjøpe.

De eldre søskena har like servise, derfor syns jeg det passet å gi minsten det også.

Anonymous poster hash: e9bb8...159
Skrevet

Ingenting, bortsett fra selskapet da. De fikk jo gave av de andre i familien, og det var mer enn nok. De vet jo heller ikke hvem de får fra, så det synes jeg er helt uproblematisk.

Skrevet

Vi kjøpte ny seng og en lekebil, han elsker biler og følte ikke at vi ville bruke så mye penger. Ble dyrt nok med barnebursdagen og bestilling av kake.

Anonymous poster hash: 8a02b...638
Skrevet

Bråkete musikkinstrumenter og ett babyakebrett. :)

Papiret var like spennende som gavene.

Anonymous poster hash: 790d5...ed4
Skrevet

Har fundert meg fram til at vi kjøpte bilstol nr 2. Men kva vi kjøpte første jula hugsar eg framleis ikkje, og det er ikkje eit år sida eingong. I år får ho nok gyngehest :)

Skrevet

Dobbel sykkelvogn

Skrevet

Tusen takk for flere kjempegode tips! Masse jeg ikke hadde tenkt på jo. :)

HI

Anonymous poster hash: 3d9b9...6f8

Skrevet

Vi kjøpte et lekekjøkken. Superpopulært fra første dag og flere år framover.

Skrevet

Vi kjøpte gummistøvler og sacco sekk. Pappan gav to kjoler og to t-shorts som han hadde bestilt i all hemmelighet på nett.

Skrevet

våre to jenter har fått det samme, selskapet og sine første par sko :) vi har kjøpt skikkelige sko som gjerne har kostet opp mot 1000,- så vi har syntes det er nok til en som blir ett :)

Skrevet

Trur me kjøpte brio gåvogn til eldste, og så fekk han gåbil av tanta, og den har vorte brukt dagleg i tre år!  Minste fekk ein fin "wheelybug", men det er den gamle gåbilen dei kranglar om.

Skrevet

Gåbil.

Ble sikkert brukt daglig i 2 år :)

Anonymous poster hash: eee7d...70d
Skrevet

Trur me kjøpte brio gåvogn til eldste, og så fekk han gåbil av tanta, og den har vorte brukt dagleg i tre år! Minste fekk ein fin "wheelybug", men det er den gamle gåbilen dei kranglar om.

Gåvogn var det ho fekk første jula, no kom eg på det :) Wheely bug fekk ho i feriegåve frå besteforeldre, ein stor slager det også..
Skrevet

Fikk ikke gave til bursdagen sin da oss venta på salg. Hu ble 1 i april. Men i mai fikk hun lekehus fra toys r us. Slik til å ha ute i hardplast. Ca 1*2 m. Hu elske det huset. Er nå 2,5 år og leker der så fort hun har mulighet. Er jo 4 vinduer og ei dør der. Så det falt godt i smak.

Anonymous poster hash: 5531f...55c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...