Gå til innhold

Fant en 200 lapp på gaten -

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke så mye å gjøre da vel? Ingen folk i nærheten.. Strider mot min natur å ta noe som ikke er mitt...

Anonymous poster hash: 9293d...d77

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hade tatt den.

Anonymous poster hash: 9f735...3dd
Skrevet

Åja, den er min! Det var jeg som mistet den i går. Vil du ha kontonummeret mitt?

Anonymous poster hash: e8c4a...07b
Skrevet

Vanskelig å få gitt den tilbake, men hvis det føles feil å ta den selv, så kan du jo gi den til et godt formål. :)

Anonymous poster hash: 5c1a5...5de
Skrevet

Hehe.. Jeg måtte jo bare ta den. Men var rett utenfor politistasjonen og... Måtte late som jeg knyttet skoen :P veldig lovlydig..

Anonymous poster hash: 9293d...d77

Skrevet

Den tar selvfølgelig finneren!

Hilsen mrs-alltid-etisk-riktig

Anonymous poster hash: 30201...629
Skrevet

Hehe, fant en 200-lapp jeg også for noen mnd siden. Fikk skikkelig samvittighetskvaler og følte jeg gjorde noe galt da jeg tok den! Var sønnen min på 5 år som fant den da, så han fikk den ;)

Skrevet

Du finner ikke igjen eieren, men vil du ikke beholde den så kan du gi den til en veldedig organisasjon.

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Føles det ikke rett å beholde, gi den til veldedighet :) Eller se det som en grei "slant" til lommeboka/sparing..

Skrevet

Jeg fant en veske engang med briller og en lommebok med 6500,- i :o Gikk på barneskolen da. Eieren fikk den selvsagt igjen, hehe ;) Men litt annerledes med en seddel syns jeg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...