Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Er 22 år, og har bodd ganske langt hjemmefra for å gå på folkehøgskole og studere i tre år nå. Planen har alltid vært at jeg skal hjem etter endt utdanning, og det har alltid vært ekstremt viktig for meg at jeg skal hjem om noen år. Hvorfor jeg studerer så langt borte hjemmefra aner jeg ikke, men jeg trives. Er jo faktisk bare en kort flytur og en litt lengre busstur hjem, sånn egentlig.. (å kjøre derimot, tar 17 timer) I alle fall, jeg har ikke vært i et seriøst forhold siden jeg flyttet hjemmefra, men ser ikke bort i fra at det kan komme til å skje ganske snart. Òg jeg merker at dess mer forelsket jeg blir, dess mer ser jeg for meg at jeg kanskje kan kunne bli overtalt til å bli værende her, om forholdet skulle vare. Dette skremmer meg litt, da jeg egentlig er veldig hjemmekjær, glad i hjemplassen min, og ønsker å være i nærheten av familien når jeg selv stifter familie. Så altså, spørsmålet mitt er, er det noen som i utgangspunktet har vært veldig innstilt på å flytte hjem igjen etter endt studie(eller andre lignende situasjoner), men blitt værende, som vil dele litt tanker? Dette er jo ikke noe jeg kommer til å måtte ta stilling til på en stund, men jeg blir litt stresset når jeg innser at jeg faktisk kan komme til å bli værende her om dette går veien.. ;-) Anonymous poster hash: 68f8d...ce0
Ane Elise Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Er 22 år, og har bodd ganske langt hjemmefra for å gå på folkehøgskole og studere i tre år nå. Planen har alltid vært at jeg skal hjem etter endt utdanning, og det har alltid vært ekstremt viktig for meg at jeg skal hjem om noen år. Hvorfor jeg studerer så langt borte hjemmefra aner jeg ikke, men jeg trives. Er jo faktisk bare en kort flytur og en litt lengre busstur hjem, sånn egentlig.. (å kjøre derimot, tar 17 timer) I alle fall, jeg har ikke vært i et seriøst forhold siden jeg flyttet hjemmefra, men ser ikke bort i fra at det kan komme til å skje ganske snart. Òg jeg merker at dess mer forelsket jeg blir, dess mer ser jeg for meg at jeg kanskje kan kunne bli overtalt til å bli værende her, om forholdet skulle vare. Dette skremmer meg litt, da jeg egentlig er veldig hjemmekjær, glad i hjemplassen min, og ønsker å være i nærheten av familien når jeg selv stifter familie. Så altså, spørsmålet mitt er, er det noen som i utgangspunktet har vært veldig innstilt på å flytte hjem igjen etter endt studie(eller andre lignende situasjoner), men blitt værende, som vil dele litt tanker? Dette er jo ikke noe jeg kommer til å måtte ta stilling til på en stund, men jeg blir litt stresset når jeg innser at jeg faktisk kan komme til å bli værende her om dette går veien.. ;-) Anonymous poster hash: 68f8d...ce0 Send meg 1PM så skal jeg svare deg der
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #3 Skrevet 16. oktober 2013 Jeg flyttet 100 mil for å studere og har blitt værende. Trives veldig godt her, barna har et kjempefint oppvekstmiljø. Skulle gjerne hatt familie i nærheten, men vi har god kontakt likevel. Sees mye i feirer og helger innimellom. Anonymous poster hash: 291cc...627
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå