Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 Hadde en prat med datteren min rett før leggetid, om at vi snart skal reise på besøk til der familien min bor. Vi skal bo hos broren min med kone og to unger. I sommer bodde vi hos dem i tre uker og hun storkoset seg. Men nå begynte hun plutselig å bli bekymret på grunn av de tre kattene de har. Hun har aldri vært redd de kattene før, leker og koser masse med dem. Men nå var det helt krise at vi skulle bo der. Jeg sa at hvis hun ikke vil ha dem i senga så kan vi lukke døra til soverommet, men hun ville ikke dra dit i det hele tatt. Prøvde å resonere litt med henne, om at hun aldri har vært redd dem før men det nyttet ikke. Til slutt begynte hun å skrike, og virket veldig bekymret. Har flere eksempler der hun plutselig slår seg vrang på sånne type ting. Jeg merker att jeg blir litt oppgitt og frustrert, aner ikke hvordan jeg skal håndtere det. Tips? Anonymous poster hash: 63d4a...c2e
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #2 Skrevet 16. oktober 2013 Ingen? Anonymous poster hash: 63d4a...c2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå