Gjest skogskaninen Skrevet 16. oktober 2013 #76 Skrevet 16. oktober 2013 177 og 71 kg. Problemet mitt er at jeg har eplefasong, alt ekstra fett legger seg rundt magen, grøss.
Julie Angelica:) Skrevet 16. oktober 2013 #78 Skrevet 16. oktober 2013 181 cm og 60 kg. Ser ut som en strek
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #79 Skrevet 16. oktober 2013 170 cm og 96 kg nå.. Fortsatt på tur ned, veide 125 kg for snart 2 år siden. Anonymous poster hash: fb026...819
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #80 Skrevet 16. oktober 2013 170 cm. 98 kg. Veide 106 for 2 mnd siden. Skal ned til 70 kg. Anonymous poster hash: 0eed8...aed
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #81 Skrevet 16. oktober 2013 Enig med anonym over her. Alle vet det ikke er skjedd noe Biologisk siden 70 tallet og at mange er større nå. Det som har skjedd er junk, spiser for mye og for usunt, bruker bein og sykkel for lite og det er liksom " greit" å være litt " frodig"( feit!) Folk får finne på så mye unnskyldninger de vil men nei det er derfor mange er større og mange er vanvittig store. Om denne utviklingen fortsetter burde Norge stoppe å gi penger til fedmerelaterte plager/ operasjoner. Det vil være med på å ruinere oss. Anonymous poster hash: 5e40a...55c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #82 Skrevet 16. oktober 2013 170 cm 67 kg Anonymous poster hash: 10e81...ee2
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #83 Skrevet 16. oktober 2013 170 cm og 68-69 kg, 28 uker på vei. Anonymous poster hash: 8bad9...7af
CaptainHindsight Skrevet 16. oktober 2013 #84 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke for å trokke noen på tærne, men de som sier at hvis de går ned til det anbefalte så vil de se tynn og benete ut...har dere sett bilder av hvordan folk så ut for eksempel på 70 tallet før fedmebølgen startet for fult? Vanlige da er at ribbein og hoftebein faktisk vises og det er ikke et "du er for tynn" tegn! Det er vel heller sånn det bør være vil jeg tor men vi har beveget oss litt for langt unna og blitt vant til at folk generelt er større nå... Min teori, ikke vondt ment.. Anonymous poster hash: 9bb88...ab6 Det kommer vel an på hva man trives med også? Jeg trives ikke med at hofteben, ribben og kraveben stikker så ut at noen kan ta tak i det, og jeg er som regel ikke så sunn heller når jeg blir for tynn. Jeg liker et lite spekklag på kroppen. Hva andre liker best for bli deres problem
Piken på landet Skrevet 16. oktober 2013 #85 Skrevet 16. oktober 2013 164 cm, 58 kg. Skal ned til 55 (en eller annen gang. Men ikke i dag :-D)
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #86 Skrevet 16. oktober 2013 Ikke for å trokke noen på tærne, men de som sier at hvis de går ned til det anbefalte så vil de se tynn og benete ut...har dere sett bilder av hvordan folk så ut for eksempel på 70 tallet før fedmebølgen startet for fult? Vanlige da er at ribbein og hoftebein faktisk vises og det er ikke et "du er for tynn" tegn! Det er vel heller sånn det bør være vil jeg tor men vi har beveget oss litt for langt unna og blitt vant til at folk generelt er større nå... Min teori, ikke vondt ment.. Anonymous poster hash: 9bb88...ab6 Jeg er 1.70 høy og veier nå 68 kg. Har gått ned 17 kg. Jeg får nå høre at jeg ikke må gå ned noe mer. Jeg vil ned 2-3 kg til, men jeg vil ikke bli for radmager heller. Anonymous poster hash: ac10b...0ba
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #87 Skrevet 16. oktober 2013 Enig med anonym over her. Alle vet det ikke er skjedd noe Biologisk siden 70 tallet og at mange er større nå. Det som har skjedd er junk, spiser for mye og for usunt, bruker bein og sykkel for lite og det er liksom " greit" å være litt " frodig"( feit!) Folk får finne på så mye unnskyldninger de vil men nei det er derfor mange er større og mange er vanvittig store. Om denne utviklingen fortsetter burde Norge stoppe å gi penger til fedmerelaterte plager/ operasjoner. Det vil være med på å ruinere oss. Anonymous poster hash: 5e40a...55c Er det ikke mer lønnsom å ha friskere mennesker mener du? Stor overvekt gir ofte syke mennesker, som ikke takler å jobbe og har mye helseplager. Slankeoperasjon kan hjelpe til å få de tilbake på rett spor, ferre helseplager og til å bidra i arbeidslivet. Jeg tror mange overvektige ofte har et mer sammensatt problem enn at de faktisk spiser feil. Det finnes også normalvektige og tynne, som ikke er sunne. Anonymous poster hash: ac10b...0ba
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #88 Skrevet 16. oktober 2013 Enig med anonym over her. Alle vet det ikke er skjedd noe Biologisk siden 70 tallet og at mange er større nå. Det som har skjedd er junk, spiser for mye og for usunt, bruker bein og sykkel for lite og det er liksom " greit" å være litt " frodig"( feit!) Folk får finne på så mye unnskyldninger de vil men nei det er derfor mange er større og mange er vanvittig store. Om denne utviklingen fortsetter burde Norge stoppe å gi penger til fedmerelaterte plager/ operasjoner. Det vil være med på å ruinere oss. Anonymous poster hash: 5e40a...55c Er det ikke mer lønnsom å ha friskere mennesker mener du? Stor overvekt gir ofte syke mennesker, som ikke takler å jobbe og har mye helseplager. Slankeoperasjon kan hjelpe til å få de tilbake på rett spor, ferre helseplager og til å bidra i arbeidslivet. Jeg tror mange overvektige ofte har et mer sammensatt problem enn at de faktisk spiser feil. Det finnes også normalvektige og tynne, som ikke er sunne. Anonymous poster hash: ac10b...0ba Man mener jo at stress er den største synderen. Anonymous poster hash: 91087...b87
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #89 Skrevet 16. oktober 2013 Enig med anonym over her. Alle vet det ikke er skjedd noe Biologisk siden 70 tallet og at mange er større nå. Det som har skjedd er junk, spiser for mye og for usunt, bruker bein og sykkel for lite og det er liksom " greit" å være litt " frodig"( feit!) Folk får finne på så mye unnskyldninger de vil men nei det er derfor mange er større og mange er vanvittig store. Om denne utviklingen fortsetter burde Norge stoppe å gi penger til fedmerelaterte plager/ operasjoner. Det vil være med på å ruinere oss. Anonymous poster hash: 5e40a...55c Hvis man skal følge den logikken, så bør ikke noen sykdommer/lidelser som er pasientens egen "skyld" dekkes av det offentlige, så det blir for dumt. Røykere må med andre ord, bare begynne å spare så de kan betale for egen kreftbehandling. Alle stressrelaterte lidelser blir pasientens eget ansvar, kanskje også behandling av skader som resultat av uvettig kjøring/sykling osv osv... Ikke veldig realistisk med andre ord. Så slutt å vær så nedlatende overfor de som har et par kilo ekstra. Du har sikkert noe du sliter med du også! Anonymous poster hash: 02d65...16f
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #91 Skrevet 16. oktober 2013 Men du som sier du er 170 og 68 og gått ned 17 kilo. Folk sier du ikke må gå ned mer for du vil ikke bli radmager.... Jeg er like høy som deg og 54 kilo og jeg er ikke i nærheten av radmager altså. Jeg tror ikke på du er noe annet enn normal nå , nokså slank kanskje. Kanskje de som ber deg ikke gå ned mer er redd du skal bli uber foxy og lekker hehe. Men tommel opp for å ha gått ned 17 kilo!!! Anonymous poster hash: 5e40a...55c
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #92 Skrevet 16. oktober 2013 Fortsatt en del gravid-kilo på kroppen som skal bort innen våren - 174cm og 95 kg...grøss,fælt å skrive selv som anonym! Anonymous poster hash: 8ae5a...a21
Anonym bruker Skrevet 16. oktober 2013 #93 Skrevet 16. oktober 2013 Men du som sier du er 170 og 68 og gått ned 17 kilo. Folk sier du ikke må gå ned mer for du vil ikke bli radmager.... Jeg er like høy som deg og 54 kilo og jeg er ikke i nærheten av radmager altså. Jeg tror ikke på du er noe annet enn normal nå , nokså slank kanskje. Kanskje de som ber deg ikke gå ned mer er redd du skal bli uber foxy og lekker hehe. Men tommel opp for å ha gått ned 17 kilo!!! Anonymous poster hash: 5e40a...55c Ellers så har man forskjellig benbygning? Meg og min mor er like høye, men jeg veier 65 og hun veier 48. Hun har sped benbygning og ser feit ut om hun veier 65 kilo, jeg har bred og ser kjempemager ut om jeg veier 48. FOLK ER FORSKJELLIG OG VEKT SIER INGENTING! Anonymous poster hash: 91087...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå