Gå til innhold

Har du opplevd noe skikkelig ydmykende? Ikke uskyldige flauser

Anbefalte innlegg

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

I fjor hadde jeg fått penger av min mor til førerkortet, men pga problemer med bilen (lånet), så måtte vi bruke alle de pengene mine for å redde den bilen vi hadde, hadde jo ikke hatt penger til en ny en.. Ikke mye moro å gå til mor og be om å få pengene, så vi slapp å miste bilen vi var avhengig av.

På starten av dette året ringte sjefen i bhg der ungene går, da lå vi 3 mnd etter med betalingen (jeg trodde vi lå 1 mnd etter, siden NAV sa de hadde lagt ut for 2 av de) Uansett, vi fikk beskjed om at vi måtte betale alle 3 mnd innen uka var omme, ellers måtte vi komme å hente sakene til ungene neste uken, det var ikke mye moro å sitte der og vite det kunne være slutt for ungene i bhg, måtte krype for svigers og be om å låne penger for en mnd, enda de fikk de igjen mnd etter, så var det flaut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar alle sammen! Og takk for hjelpen dere tilbyr!

Det er nesten godt å se at jeg ikke er helt alene. Andre har visst også følt seg ydmyket. Det er spesielt tungt å ikke klare å betale regninger, særlig når man har barn å tenke på. Alt skal jo liksom være på stell da.

Status på min situasjon er ihvertfall at jeg har vært innom sosialkontoret og fått søkt om sosial stønad til husleie. Forklarte om min situasjon, om at jeg holder på å flytte til billigere boplass og alt det der, og det førte til at konsulenten ville prøve å få min søknad prioritert siden jeg egentlig er i en krise nå. Kontoen er snart tom, har bare 120 kr igjen å leve for de neste 3 ukene...

Hi

Anonymous poster hash: 5310b...dd1

Skrevet

Er 28 år gammel, men trenger fremdeles hjelp av mamma og pappa.

Er ufør og klarer ingenting. Har aldri nok penger, alt i leiligheten faller fra hverandre, og jeg må ha hjelp for å klare det. Aldri fullført videregående engang.

Føler meg helt udugelig, og på toppen av det hele så er jeg kanskje for syk til å bli gravid.

Anonymous poster hash: 56376...fba

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...