Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #1 Skrevet 15. oktober 2013 ? Anonymous poster hash: 7f387...5a5
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #2 Skrevet 15. oktober 2013 Den satt i skambenet. Om du skjønner hva jeg mener:) Og det er vel der man har smerter om man har "god, gammeldags bekkenløsning".....Har man smerter andre steder, i nedre del av rygg, hofter, strålinger nedover,- så er det mest sannsynlig bekkenLÅSNING, eller at ryggsøylen nederst har fått en liten "Knekk" pga svakere sener og muskler i underlivet. Bekkenløsning er vel ofte mindre " hemmende" enn de andre alternativ, da særlig bekkenlåsning....Det er vondt, VELDIG vondt til tider,- selv om jeg var lite plaget ( i forhold ti lmange andre), det er 7år siden sitse fødsel, så kjenner jeg smertene nå og da om jeg har trent mye og feil i en periode.Jeg klarte dog, 2.svangerskap og holde smertene mye mindre ved at jeg trente FØR svangerskap, og hele veien underveis. Med fokus på og knipe og stabilisere bekken samme om jeg gikk tur, svømte eller gjorde styrkeøvelser. Med de andre formene for "bekkenløsninge"( Som egentlig ikke er det), så er det visst ikke like enkelt og holde i sjakk/unngå........ Kiropraktor kan hjelpe på noen former for bekkenlåsning, men ikke bekkenløsning....Sa in kiropraktor til meg Anonymous poster hash: 22258...0c7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #3 Skrevet 15. oktober 2013 Kan det være bekkenlåsning jeg har kanskje? Det sitter i hoftene og kjennes ut som bein som gnikker mot hverandre. På innside lår, nedover hele veien. I lysken på begge sider. Skambenet og hele veien under. I ryggen/korsryggen. Og det er så veldig veldig veldig vondt. Jeg skal til legen senere i dag Anonymous poster hash: 3eb43...67b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #4 Skrevet 15. oktober 2013 Kan det være bekkenlåsning jeg har kanskje? Det sitter i hoftene og kjennes ut som bein som gnikker mot hverandre. På innside lår, nedover hele veien. I lysken på begge sider. Skambenet og hele veien under. I ryggen/korsryggen. Og det er så veldig veldig veldig vondt. Jeg skal til legen senere i dag Anonymous poster hash: 3eb43...67b Om du kjenner det i skambenet så er nok DET bekkenløsning. Den kan komme som følge av låsningen, eller motsatt. Jeg ville kanskje prøvd kiropraktor, og i tillegg gjort knipeøvelser og fokusere på og knipe når man løfter, reiser seg opp og evt trener. Knipingen tror jeg hjelper mot skambenvondtet, men resetn tror jeg kanskje en kiropraktor kan ta seg av...Men det spørs om han vil begynne noe behandling uten og ta røntgen av ryggen din først, hvis du ikke har vært hos kiro før og tatt det? Og nå når du er gravid vil han uansett ikke ta bilder. Så kan bli vanskelig.... Men jeg er IKKE noe ekspert. Så gå til legen din først, evt kiropraktor for og høre...En lege kan ikke gjør eannet enn og henvise til fysioterapeut, og der er ofte ventetiden så lang at han ikke gjør det om du er kommet gansek langt på vei. Slik var de her iallefall.....Mulig han også kan henvise til kiropraktor, slik at det blir billigere og få behandling? Anonymous poster hash: 22258...0c7
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #5 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg er bare 17 uker på vei så gruer meg til fortsettelsen bør jeg spørre om gradert sykemelding? Løfter hele dag på jobb og går hele dagen Anonymous poster hash: 3eb43...67b
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Fler? Anonymous poster hash: 3eb43...67b
Bustetroll Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Ryggen. På en av sidene over rumpeballa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå