Gå til innhold

Erfaringer fra billige-tester.no?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pålitelige tester og rask levering?

Anonymous poster hash: 81286...e8f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Arvet strimler som jeg tror var derfra. De er i alle fall helt like. Veldig følsomme på hcg, og eggløsningstestene virket jo som de skulle. Tydlige instruksjoner. :)

Skrevet

Billigere på ebay.

Anonymous poster hash: 95286...ee7

Skrevet

Eg brukte graviditetstester derifra. Funka slik det skulle.

Skrevet

Billigere på ebay.

Ebay blir for avansert for meg. ;) 

Anonymous poster hash: 81286...e8f

Skrevet

Jeg har brukt både graviditetstester og eggeløsningstester (strimler) derfra, og begge deler fungerte bra. :) De er jo billige, så man kan liksom ta seg råd til å teste mange ganger, i motsetning til de dyre Clearblue-testene som man ikke tar før man nesten er helt sikker. ;)

Jeg bestilte fra http://www.billige-tester.no/ og jeg ville faktisk anbefalt det fremfor Ebay for slike produkter, da er det jo greit å være helt sikker på at det er ekte vare og at de fungerer som de skal. :)

Skrevet

Bra tester, billig, rask levering. Bruker ikke annet (og jeg er storforbruker). 

Skrevet

Jeg har brukt både graviditetstester og eggeløsningstester (strimler) derfra, og begge deler fungerte bra. :) De er jo billige, så man kan liksom ta seg råd til å teste mange ganger, i motsetning til de dyre Clearblue-testene som man ikke tar før man nesten er helt sikker. ;)

Jeg bestilte fra http://www.billige-tester.no/ og jeg ville faktisk anbefalt det fremfor Ebay for slike produkter, da er det jo greit å være helt sikker på at det er ekte vare og at de fungerer som de skal. :)

Ebay betyr ikkje fake. Har fått posetive tester 5 ganger på ebay sine.

Skrevet

Ebay betyr ikkje fake. Har fått posetive tester 5 ganger på ebay sine.

Nei, det trenger ikke å bety fake, og testene kan selvsagt fungere. Men du har faktisk ingen garanti for at de gjør det. Du kjøper av en selger du ikke vet noe om (annet enn at du kan sjekke andre kjøperes vurdering av selgeren), og vet ingenting om hvordan produktene har blitt oppbevart/behandlet underveis før de kommer til deg. For alt du vet kan de være gått ut på dato, men pakket om slik at det ikke synes for deg. Eller de kan ha ligget på et altfor varmt lagerrom over lang tid slik at testene ikke lenger er pålitelige (jeg husker ikke om temperatur ved lagring er et krav for disse testene, men for mange varer er det det).

Jeg har handlet ting på Ebay selv, så jeg sier ikke at man aldri kan kjøpe ting på Ebay. Men for produkter som dette (og slikt som f.eks. kremer o.l.) ville jeg handlet hos en ordentlig forhandler hvor jeg var helt sikker på at jeg fikk ekte vare som var behandlet slik det skal.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...