Gå til innhold

Var jeg en dårlig mamma nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som kjøpte sherrox til 1-åringen min på Økonomisko til 199 kr?

Føler at jeg mååå kjøpe det dyreste men føttene vokser så fort...

Anonymous poster hash: 75913...a84

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei er faktisk seriøs! Får dårlig samvittighet når jeg kjøper ting som ikke er merke.. Føler at jeg ikke gir henne det beste. Og at jeg vet innerst inne at vi egentlig har råd til å kjøpe feks reima.

Får helg seriøst dårlig samvittighet for sånt hele tiden :(

Skrevet

Nei, det er du ikke. Regner med at du har vanlige vintersko som "hovedsko".

Anonymous poster hash: 3b26c...3fc
Skrevet

Så lenge barnet ikke fryser på beina, spiller det ingen rolle om skoene er fra økonomi sko, reima, obs eller dior.

Og cherrox brukes kun 3- 4 Mnd uansett .

Skrevet

Ja hun har egne vintersko:)

Vet ikke hvor jeg har fått dette fra.. Men tenker at så lenge vi har noe penger bør det brukes til å kjøpe det aller beste!!

Men takk for svar alle sammen:)

Tenkte DIB kom til å stemple meg som ukens kjipeste mamma!

Skrevet

Wow.. du trenger å gjøre noe med selvtilitten din som mor. PENGER og pris har da ingenting å si?!?

Anonymous poster hash: 6b9f6...438
Skrevet

jeg skjønner deg godt jeg. her inne er det et veldig stort press på at ting skal være av riktig merke. så er ikke rart man føler man ikke gir barnet sitt det beste om man ikke kjøper merkevarer. mange ganger vært kommentarer som: Jeg er veldig opptatt av at sko skal være av beste kvalitet, derfor kjøper jeg ecco. eller, kun reima duger for oss.

men helt erlig HI.. Barnet klarer seg fint med cherrox fra økonomisko! :)

Skrevet

Så lenge skoene er av grei kvalitet (så hun ikke fryser f.eks. i dem) har det da ingenting å si hvor mye de koster. :)

Skrevet

Nei er faktisk seriøs! Får dårlig samvittighet når jeg kjøper ting som ikke er merke.. Føler at jeg ikke gir henne det beste. Og at jeg vet innerst inne at vi egentlig har råd til å kjøpe feks reima.

Får helg seriøst dårlig samvittighet for sånt hele tiden :(

Jentungen sine høst/vårsko kostet 30,- på salg på Økonomisko for to uker siden. Kan ikke si jeg føler meg kjip av den grunn, du.

Skrevet

Barnefysioterapeutene er jo veldig opptatt av at skoene skal være bra. Ikke nødvendigvis dyre, men med god støtte, god såle, riktig bevegelse osv. Akkurat når det gjelder sko kan jeg også føle på et press for å være god mamma. Men så er nå cherrox og støvler ikke godt fottøy uansett, så der tror jeg ikke det spiller særlig rolle om det koster det ene eller det andre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...