Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Har arvet ganske mye opp igjennom. Nå har det seg sånn at jeg har en vugge jeg har fått arvet, og den tar ganske mye plass på det lille loftet vårt.. Den er over 20 år gammel, men den er hel og fin. Trenger kanskje et lite strøk maling så er den i topp stand. Er det "feil" av meg å selge denne? Selge for å få inn litt ekstra penger i kassa og få litt bedre plass på loftet.. Hva hadde du gjort? Arvet den av min tante som hadde den til barnebarnet sitt. Anonymous poster hash: 0097d...c41
Gjest Julia1984 Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ville absolutt hørt med tanta før du solgte den. Kan godt hende den betyr noe for henne selv om hun lånte den til deg! Forklar situasjonen, dere har ikke plass til å lagre...
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Hadde vel hørt om barna til tanta eller barnebarna til tanta ville ha vogga :-) Anonymous poster hash: d3aa4...fd0
Lammelåret Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Vil tro at det er en del følelser knyttet til vogga, så jeg ville absolutt tatt en prat med tante.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Er ikke sikkert du hadde fått så mye for den om solgte den heller..... Anonymous poster hash: d3aa4...fd0
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #6 Skrevet 15. oktober 2013 Tanta mi har arvet den selv av en venninne, så den er ikke "hennes." for å si det slik Kun brukt til barnebarnet de få gangene hun var på besøk der.. Men skal høre med henne.. Anonymous poster hash: 0097d...c41
Serepta Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Spør din tante hva hun synes. Min tante og onkel kjøpte en herlig bagvogn fra 70 tallet av mine foreldre. Egentlig ville ikke mamma selge den, bare låne den bort - men de synes det var bedre å kjøpe. Da kusinen min fikk barn noen år etter meg spurte jeg om hun ikke skulle bruke den vogna, ihvertfall som sovevogn el. Men nei, den hadde de kastet på dynga. Vogna var hel og like fin og jeg skulle gjort mye for å kjøpe den tilbake. Synes det var litt sårt at de bare skrotet den fordi de ikke så verdien. Men det var jo deres vogn, så jeg kan jo ikke si noe...
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Spør din tante hva hun synes. Min tante og onkel kjøpte en herlig bagvogn fra 70 tallet av mine foreldre. Egentlig ville ikke mamma selge den, bare låne den bort - men de synes det var bedre å kjøpe. Da kusinen min fikk barn noen år etter meg spurte jeg om hun ikke skulle bruke den vogna, ihvertfall som sovevogn el. Men nei, den hadde de kastet på dynga. Vogna var hel og like fin og jeg skulle gjort mye for å kjøpe den tilbake. Synes det var litt sårt at de bare skrotet den fordi de ikke så verdien. Men det var jo deres vogn, så jeg kan jo ikke si noe... Ja, ser den.. Skal høre litt med henne så slipper jeg evnt at jeg gjør noe dumt.. Anonymous poster hash: 0097d...c41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå