PrinsesseHengepupp Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 ..."spriter" dere den opp med ekstra ost, soltørka tomat, skinke, mais, løk osv eller spiser dere den som den er?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Spiser den som den er. Evt piller vekk paprikaen.. Anonymous poster hash: 93479...fae
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Spiser stort sett aldri ferdigpizza, men må alltid sprite den opp de få gangene jeg har det. Anonymous poster hash: 68ee7...f59
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Peller også vekk paprika og annet gygg om det finnes på (det gjør det i alle fall ikke om jeg har kjøpt den ) Har som regel på mer ost
Gjest Hercule Poirot Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Det handler vel i grunnen mer om HVIS vi spiser ferdigpizza... Det skjer sjelden, gitt, men de få gangene det skjer, så piller vi vekk litt paprika, legger på litt skinke og litt ekstra ost. Da kan det jo nesten nærme seg spiselig.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Sønnen min og jeg deler en eller annen frossenpizza nesten hver fredag, da er vi slitne etter uka begge to, og det passer perfekt å bare sett på steikeovnen og sette seg ned og vente. Spiser den som den er, men jeg topper den med masse salat oppå og har litt fetaost og rømme ved siden av. Knallkos! Anonymous poster hash: 38600...e67
Miss Mamma Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Vi topper den med fetaost, ferske tomater, ruccula, pesto og mozarella. Men det er ikke så ofte vi har ferdig pizza, men hender vi slår til å kjøper inn på tilbud så det ligger i frysern til dager vi ikke orker å styre for å lage mat.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Spiser den som den er. Anonymous poster hash: 1841f...b0c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 Lager hjemmelaget hver fredag. Dersom vi har ferdigpizza andre dager, så er det fordi jeg ikke orker å lage middag, og da spises den som den er. Barna må selv pelle av paprikaen, selv om de prøver å få meg til å gjøre det. Anonymous poster hash: 9879f...e33
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #11 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har på mer ost Anonymous poster hash: efcdf...7c8
Edie Britt Skrevet 15. oktober 2013 #12 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg har ikke brukt å gjøre det. Hvis jeg skal ha ferdigpizza så er det fordi jeg ikke gidder å løfte en finger på kjøkkenet. Nå fikk jeg heldigvis helt "stygga" på ferdigpizza da jeg var gravid og kvalm, og jeg greier fortsatt ikke å spise det uten å tenke på det ekle kjøttet som er på de pizzaene. Ser for meg at kjøttet er en blanding av mel, vann, stivelse og muk, og så blir jeg kvalm igjen. Greier overhodet ikke kose meg med det nå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå