Gå til innhold

Når dere har ferdigpizza...

Anbefalte innlegg

Skrevet

..."spriter" dere den opp med ekstra ost, soltørka tomat, skinke, mais, løk osv eller spiser dere den som den er? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spiser den som den er. Evt piller vekk paprikaen..

Anonymous poster hash: 93479...fae
Skrevet

Spiser stort sett aldri ferdigpizza, men må alltid sprite den opp de få gangene jeg har det.

Anonymous poster hash: 68ee7...f59
Skrevet

Peller også vekk paprika og annet gygg om det finnes på (det gjør det i alle fall ikke om jeg har kjøpt den :P )

Har som regel på mer ost :)

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Det handler vel i grunnen mer om HVIS vi spiser ferdigpizza... Det skjer sjelden, gitt, men de få gangene det skjer, så piller vi vekk litt paprika, legger på litt skinke og litt ekstra ost. Da kan det jo nesten nærme seg spiselig. 

Skrevet

Sønnen min og jeg deler en eller annen frossenpizza nesten hver fredag, da er vi slitne etter uka begge to, og det passer perfekt å bare sett på steikeovnen og sette seg ned og vente.

Spiser den som den er, men jeg topper den med masse salat oppå og har litt fetaost og rømme ved siden av.

Knallkos!

Anonymous poster hash: 38600...e67
Skrevet

Vi topper den med fetaost, ferske tomater, ruccula, pesto og mozarella. Men det er ikke så ofte vi har ferdig pizza, men hender vi slår til å kjøper inn på tilbud så det ligger i frysern til dager vi ikke orker å styre for å lage mat.

Skrevet

Spiser den som den er.

Anonymous poster hash: 1841f...b0c
Skrevet

Lager hjemmelaget hver fredag. Dersom vi har ferdigpizza andre dager, så er det fordi jeg ikke orker å lage middag, og da spises den som den er. Barna må selv pelle av paprikaen, selv om de prøver å få meg til å gjøre det.

Anonymous poster hash: 9879f...e33

Skrevet

Jeg har på mer ost :)

Anonymous poster hash: efcdf...7c8
Skrevet

Jeg har ikke brukt å gjøre det. Hvis jeg skal ha ferdigpizza så er det fordi jeg ikke gidder å løfte en finger på kjøkkenet. Nå fikk jeg heldigvis helt "stygga" på ferdigpizza da jeg var gravid og kvalm, og jeg greier fortsatt ikke å spise det uten å tenke på det ekle kjøttet som er på de pizzaene. Ser for meg at kjøttet er en blanding av mel, vann, stivelse og muk, og så blir jeg kvalm igjen. Greier overhodet ikke kose meg med det nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...