Gå til innhold

Så søt dattera til John Arne Riise er. (Ariana sin blogg)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jorda, utvilsomt en søt jente! Men må si jeg ikke synes så veldig mye om at så unge jenter får lov til å blogge og eksponere seg selv på den måten der...

Anonymous poster hash: 25cb7...247

Skrevet

12 år ??? Høyhæla sko og magetopp? Grøss

Skrevet

Kjempesøt jente. Men aldri i livet om min 12 åring hadde fått lov til å kle seg sånn og lagt ut bilde av det! (mener bilde med den korte toppen og bilde hvor blonde bh syns)

Gjest Anonymbruker85
Skrevet

Nydelig ja :) ikke lik faren for og si det sånn :)

Skrevet

Kjempesøt jente, men må si jeg får litt vond smak i munnen av å se blondeBH'en til en 12-åring gjennom magetoppen altså...

Skrevet

Haha, dere har tydeligvis ikke mye med 12-åringer å gjøre. Det er sånn de ser ut (ikke alle selvfølgelig, men mange!) Spesielt rundt og i storbyene.

Hun ligner veldig på pappaen sin, nydelig!

Anonymous poster hash: a6208...39d
Skrevet

Nydelig jente.

Men jeg håper intenst at intetsigende blogging om klær og posering med trutmunn og "outfits" er skikkelig avleggs og umoderne når dattera mi blir 12...

Ikke minst håper jeg hun vil være i stand til å håndtere språket sitt uten å måtte blande inn minimum ett engelsk ord per setning.

Anonymous poster hash: a763a...17e

Skrevet

Haha, dere har tydeligvis ikke mye med 12-åringer å gjøre. Det er sånn de ser ut (ikke alle selvfølgelig, men mange!) Spesielt rundt og i storbyene.

Det betyr ikke at det er helt heldig da :)

Skrevet

Hun ligner veldig på pappaen sin, nydelig!

Har en niese på 11 år og jeg kan love deg at hun ikke får gå rundt sånn om 1 år hverken av meg eller faren hennes.
Skrevet

Hun er heldigvis ikke såå lik sin pappa, mer lik moren..hun husker jeg som søt:) 

Anonymous poster hash: 160bb...dbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...