Gå til innhold

lite støttende samboer ifb med fødsel nr 2.

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff... ja vet ikke hvor jeg skal starte engang:-/

han krangler å kjefter daglig. imorgen skal jeg på overtidskontroll på sykehjuset å han har vell egentlig lite lyst å bli med..

føler når det er så annstrengt mellom oss at det blir feil å ha han med på fødsel i det heletatt.. føles bare falskt:( han er noe vannvittig stygg i munn.å er det jeg sliter mest med...

nå er jeg så sliten og utmattet at jeg håper jeg får noe positivt på sykehuset imorgen.. (8 dager over termin).

noen med erfaring? som hadde med mannen selv om ting ikke var på topp mellom dere? hvordan gikk det?

takk for at du.leste.. Ble litt mye rot dette her men

Anonymous poster hash: 2c9a9...28a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Jeg synes du burde prate ordentlig med ham før dette blir noe uopprettelig og bittert. Prøv å prate helt uten angrep eller noe som gjør ham defensiv, selv om jeg jo synes han velger et særdeles dårlig tidspunkt for sine hormonelt utbrudd.

Si det som det er, at hvis han ikke kan klare å opptre støttende og snill er det ikk vits i at han blir med på fødselen.

Rolig kommunikasjon er nøkkelen her, tror jeg.

Klem til deg.

Anonymous poster hash: 7a26d...be7

Skrevet

Vet du om han har lyst i utgangspunktet til å være med da? Hvis han ikke har lyst hadde valget vært enkelt for min del og han kunne gjerne være hjemme. Blir ikke mye støtte i en sutrete gubbe... Hadde heller tatt med mamma/nær venninne. Lykke til :)

Skrevet

Bare meg altså.....:-(

Skrevet

Oi ... Der så jeg svar ! Beklager:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...