Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er LIVREDD for å utvikle dette selv da 3 generasjoner damer er helt på viddene og im next.... Noen andre som har det på samme måte? Eller noen som vet om d finnes "piller" for da vil jeg begynne nå! Jeg er så lei meg, sint og skuffet og klarer ikke tanken på å såre mine barn og barnebarn slik som jeg har blitt såret av min familie. Noen med erfaring ? Anonymous poster hash: 5d937...d4c
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Eeeh, tviler på at du plutselig bare utvikler borderline.. Om man har det latent, er det vanlig at det trigges i tenårene, eller av traumatiske opplevelser i barndommen. Har hatt lidelsen hele livet, og jeg er likevel en fullverdig mor for mine barn, selv som medisinfri. :-) Anonymous poster hash: 78490...b8e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Mamma har borderline. Jeg er 38 år og har det ikke og tviler på at jeg vi få det. Borderline kan være genetisk arvelig, men føres ofte videre via sosial arv og jeg vokste opp store deler av barndommen hos min morfar så jeg tror jeg vil klare meg godt. Skulle jeg få det så javel, da får jeg takle det også. Anonymous poster hash: d0733...9b9
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Så bra at du er en fullverdig mor for dine barn. Det var også min... Inntil nylig. Akkurat som å slå på en bryter. Jeg er godt voksen men liker uansett ikke å bli behandlet slik. Så jeg tenker hva om det ligger i dvale i et gen og dette genet blir trigget av noe. Da kan det skje når som helst. Hvordan fant du ut at du hadde boarderline og fikk du medisiner ? HI Anonymous poster hash: 5d937...d4c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå