Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Bedriften jeg jobber i skal nå få inn bedriftshelsetjeneste, hva vil egentlig det si? Jeg ser jo det positive at de prøver å gjøre arbeidsplassen "sunnere" hvis det trengs... Men... "mister" man fastlegen sin? Må man gå til BHT i stedet for fastlegen? Jeg har hatt fastlegen min hele livet, jeg forholder meg til den personen fast. Klart det er andre leger i bildet når det trengs, men fastlegen er et fast holdepunkt. Hadde jeg ikke vært fornøyd hadde jeg jo byttet lege, noe jeg IKKE vil. Så... hva skjer når BHT blir koblet inn i en bedrift i forhold til fastlegen man har? Anonymous poster hash: ad348...8bb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Du skal ikke skifte fastlege Kun du og han som kjenner sin helsetilstand etc, ingen andre BHT skal kun bistå arbeidsgiver med feks tilrettelegging for sykemeldte, andre arbeidsoppgaver osv.. Anonymous poster hash: c74e7...60a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Bht kommer i tillegg til fastlegen. Du bruker fastlegen som du pleier og så får du et ekstra legetilbud i tillegg. De pleier bl.a ha årlige kontroller som ikke fastlegen har. Anonymous poster hash: db658...fd7
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Åh, så flott! Tusen takk for svaret Anonymous poster hash: ad348...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå