Gå til innhold

"Er´u der eller, Råååger"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter i ro og mak etter kvelden baksing med legging av barn og mann med vond rygg.

Beina på bordet og Hay Day (guilty pleasure siden jeg aldri vil kunne få meg bondegård IRL) og ut av stillheten brøler babycallen dette!

Jeg svarte ikke, men det var like før...

Her sitter det altså naboer med walkie talkie som har det "moro" på kvelden?!?

Må vi flytte nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde jeg hørt noe sånt i babycallen ville jeg trodde det hadde rablet for junior... 

Skrevet

Hahahahaha, kan ikke hjelpe for at jeg ler! ;) Men jeg hadde gjerne ikke gjort det om jeg var deg! :P

Skrevet

Oh yes, sitter her og venter i bare nettingstrømper ;)

Hadde ikke klart å dy meg. Sikkert en jaktradio som slår inn på babycallen. :D

Skrevet

Det som er det dumme her er jo at størstemann står opp alene på helgene og sitter med frokost og barne tv for seg selv. Noen ganger har vi glemt å slå av callingen og det har skjedd at den har kommet med rare beskjeder og han har jo nærmet soilet seg selv i redsel.

Heldigvis har vi snakket om det, men beksvart samvittighet for å ha glemt og slå av får jeg uansett.

Skrevet

Takk for kveldens gode latter!

Skjønner det er kjipt, men ser absolutt humoren.

Skrevet

Takk for kveldens gode latter!

Skjønner det er kjipt, men ser absolutt humoren.

Bare hyggelig ;)

Skrevet

Babycall kan være nifse greier...for ti år siden ga vår fra seg babygråt selv om begge tvillingene sov søtt. Vi bor i et veldig gjennomsiktig lokalmiljø, bare vi som hadde småbarn. Hørte med naboene, de hadde heller ikke besøk av barnebarna....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...