Gå til innhold

Bra frisør og spa i Bergen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håret, huden og den forfalne kroppen min trenger sårt litt pleie og behandling.... Er det noen som er litt bedre kjent i Bergen enn en nyinnflytter? Håret skal klippes og stripes, bryn skal farges og fikses, kroppen masseres og beina mykgjøres ;) Behøver ikke å ha alt under samme tak, trenger ikke å ordne alt på samme dag :) Forslag tas imot med stooooor takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spa og lunsj på Solstrand!

Anonymous poster hash: b8526...c1c

Skrevet

Frisør: Dada i Telegrafen f.eks.

Spa: Solstrand.

WahWah er jeg ikke fan av. Utrolig dårlig kundeservice. Prøv Hammam Spa på Hotell Norge.

Anonymous poster hash: 55a18...191

Skrevet

Takk for svar, har prøvd å google litt, men det er mye bedre å spørre noen som faktisk er kjent i området :)

Skrevet

Jeg også anbefaler både dada og solstrand! :-)

Skrevet

Noen av frisørene som er spesielt anbefalt? Er en del å velge mellom....

Skrevet

Wahwah har tilbudsuke akkurat denne uken frem til lørdag. Mange behandlinger med rabatt. På den på exhibition er de alltid hyggelige :) jeg har god erfaring med begge frisørsalongene på exhibition også.

Anonymous poster hash: 2fec4...682

Skrevet

På Wahwah er de lite fleksible og gir kundene dårlig service. Jeg vet om flere gode spa i sentrum, blant annet på Engen. På Dada i Nygårdsgaten er det kjekke og flinke frisører.

Skrevet

Jeg har gått til Stine (nå kong oscarsgate) og til Geir som er i nygårdsgaten og telegrafen :-)

Skrevet

Takk for god hjelp damer :) Mannen har klippet seg et par ganger på Vogue, er det noen som kjenner til denne salongen?

Skrevet

Navn på spa i sentrum?

Skrevet

Frisør: Dada i Telegrafen f.eks.

Spa: Solstrand.

WahWah er jeg ikke fan av. Utrolig dårlig kundeservice. Prøv Hammam Spa på Hotell Norge.

Helt enig med deg i at WahWah har dårlig kundeservice....

Skrevet

Da tror jeg ikke jeg prøver WahWah denne gangen ;) ,men tar gjerne imot flere tips :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...