Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg er gravid i 15 uke og jobber masse. Dessuten er jeg mye alene med min datter, siden samboeren min er student på siste året og er lange sene kvelder på skole. Gidder ikke lage noe komplisert, så nå står det en fiskegrateng i ovnen! Får vondt i sjela når jeg ser hva folk har lagd til middag på facebook, heelt fra bunnen av. Anonymous poster hash: 1edb6...497
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Laks er alltid enkelt å lage synes jeg .Stekt laks, brolkkoli/gulerøtter, pasta og hjemmelaga saus,det tar vel kun ei halvtime tilsammen. Karbonadedeig med div favorittgrønnsaker stekt sammen i panna med evt en tomatsaus over ,servert til spaghetti og med et dryss av parmesan. Supper er geniale, spesielt om du lager masse,da kan du ha det samm neste dag Kok opp vann,hiv oppi en eller to buljong og så hva det måtte være; masse rotgrønnsaker og evt fisk til,eller kun vegetarisk.Og godt brød til Anonymous poster hash: 504d2...9cc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Kriseløsning her er lapskausblanding (frosne grønnsaker), buljong og pølsebiter :-) Anonymous poster hash: 0619c...05b
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Kriseløsning her er lapskausblanding (frosne grønnsaker), buljong og pølsebiter :-) Anonymous poster hash: 0619c...05b steker man de frosne grønnsakene eller koker?? Anonymous poster hash: d5bcc...fc4
Optatium Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Kyllingfileter i biter med krydder som stekes i panna med litt salat,ris, poteter eller hva du måtte ønske. Med eller uten saus (ta litt rømme eller fløte i panna med kyllingen når den er stekt er godt). Ellers steker jeg av og til pølser i biter, råsteker div grønnsaker og har med nudler feks. Noen fiskefiletet vendt i mel i en panne er jo kjapt og godt. Alt som bakes går ok kjapt ;-) Hva med en ferdig paideig som du fyller med skinke,sopp og ost (eller noe annet)?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå