Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Tror du noe på det? Jeg har en baby på 5 mnd som er skikkelig forkjølet.Lurer på om det kan være RS-viruset,men har ikke vært hos lege. Hun ble syk for 3 dager siden, og hoster veldig skrallende,nyser mye og snørrer.Pusten er blitt bedre nå,var pipende det første døgnet. I dag har jeg nesten ikke sett henne fordi hun sover så mye... Er hun på bedringens vei? Kan man sove det av seg? Jeg får god kontakt med henne når hun er våken, har ikke feber.Spiser mindre enn før,men hun har mye å ta av, så jeg er ikke så bekymret.(ammer). MÅ man til lege når de små blir syk,eller kan man vente og se om man ikke er bekymret og allmentillstanden er ok? Anonymous poster hash: 5eae4...987
Gjest Sekretøsa Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Mine blir hvertfall raskere friske om de kan sove mye. Merker jo det samme når jeg er syk. Får jeg sove hele dagen så blir jeg raskere frisk Man må ikke til legen så lenge feberen ikke er langvarig og allmenntilstanden er god.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Ved feber i mer en tre dager/dårlig allmenntilstand/tungpusthet ville jeg kontaktet lege. Ellers ikke. Det meste går av seg selv Anonymous poster hash: 1ebdd...27b
rytme Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Min sov mer på dagen da han var syk, men det tror jeg var fordi han våknet en del på natten med snørrete nese... ser ingenting galt med at hun får seg litt godt med søvn i alle fall! Bare positivt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå