Gå til innhold

Overtidskontroll. Det er på 10. dag over i Harstad. :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er vanlig der du bor??

Anonymous poster hash: a2530...fe6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ nei. Jeg var en dag over da jeg skulle på overtidskontroll. Fødte før jeg rakk å dra dit.

Anonymous poster hash: f7b32...aaa

Skrevet

Har hørt rykte på at de også har ultralyd på innskriving nå. Vet du noe?

Anonymous poster hash: f7b32...aaa

Skrevet

Det har ikke jeg fått nei... Ul altså...

Skrevet

Hva er vanlig der du bor??

Jeg var på overtidskontroll 4 dager over i harstad.. Kan du ikke "kreve" å få noe tidligere?

Anonymous poster hash: 3a6a6...708

Skrevet

7 dager over på SUS.

Skrevet

Jeg var sist på svangerskapskontroll 38+6. Fikk ikke ny ktr hos lege. Ble bare bedt om å ta kontakt med sykehuset 31.10 om jeg ikke har født til da! Helt hull i hode spør du meg!!!

Hi

Skrevet

Hadde jeg aldri funnet meg i!

5 dager over termin hadde jeg ringt sykehuset og sagt jeg var bekymret, bedt om undersøkelse. Så hadde jeg rett og slett ikke reist hjem igjen...

Jeg kjenner til fire stykker som har opplevd veldig dramatiske ting på overtid og min angst hadde vært høyst reel. Jeg hadde ikke turt å gå lenger på overtid og hadde nok helt av meg selv blitt ustabil nok til at de skjønte det beste ville være å hjelpe meg få babyen ut. 

To av de jeg kjenner mistet barnet på overtid, det ene 18 dager over tiden og det andre ca en uke over tiden. Det tredje barnet ble hjerneskadet på overtid (morkakasvikt) og det fjerde barnet hadde så mye bæsj i forstevannet at lungene var helt forurenset, barnet hadde lungebetennelse og svevde mellom liv og død i respirator i flere dager etter fødselen..

Jeg hadde vært helt ødelagt av angst på overtid, og hadde nok fått hjelp med å sette igang fødselen.

Anonymous poster hash: 66b2a...a06
Skrevet

Synes det er utrygt å skulle gå fra 11.10. til 31.10. uten en sjekk! Er litt fortvilet nå!

Hvem bør jeg ringe!!?

Hi

Skrevet

"Grin" på deg en kontroll ved føden! Vondt her og der og si at du tror at vannet har gått m.m

Lite med liv har du merket også.... :o Dra noen av disse glosene. :)

Skrevet

Man skal da få tilbud om svangerskapskontroller hos lege helt til uke 40 om man ikke har født til da? Det får man her! Har vært på tidlig UL her i Tromsø og da sa legen at de har nye retningslinjer her og setter i gang fødsel etter en uke(?), men vet ikke om dette stemmer. Jeg gikk 12 dager over termin før jeg ble igangsatt med nr 1, dette var i begynnelsen av 2009. 

Anonymous poster hash: 3e2d3...32c
Skrevet

i 2010 skulle jeg inn 12 dager etter termin, fødte 9 dager over.

Skrevet

Du kan jo juge på deg et fall og at du har vondt, eller at du tror du lekker fostervann eller kjent lite liv.

Anonymous poster hash: 454f6...e79
Skrevet

Fødte på UNN Narvik og de setter igang fra dag 7 og maks dag 11. Rart at det ikke er samme retningslinjer ved alle UNN sykehusene.

Lykke til HI og ring Narvik om du føler at du ikke blir hørt i Harstad!

Anonymous poster hash: b4940...79b
Skrevet

Fødte på UNN Narvik og de setter igang fra dag 7 og maks dag 11. Rart at det ikke er samme retningslinjer ved alle UNN sykehusene. Lykke til HI og ring Narvik om du føler at du ikke blir hørt i Harstad! Anonymous poster hash: b4940...79b

Har ringt min jordmor (har vært hos henne noen ganger) og jeg får kontroll hos henne i slutten av denne uka! Hun skal søke meg inn (heter det det??) på overtidskontroll 7 dager etter termin!

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...