Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ikke hatt det når de har vært nyfødte. Har først kjøpt det neste høst, når de var begynt å sitte mer i vognen. Anonymous poster hash: a4992...055
@nonym Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #3 Skrevet 14. oktober 2013 Er sånn i tvil jeg og.. De ligger jo med hendene opp, er så redd jeg ikke får dekt til skikkelig.. Men kanskje man får til det med vognposen?
SmellyCat Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har ikke hatt det når de har vært nyfødte. Har først kjøpt det neste høst, når de var begynt å sitte mer i vognen. Anonymous poster hash: a4992...055 Samme her.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 har to oktoberbabyer.. og de har ikke hatt vinterjakke noen av dem! Har kun brukt gode, myke hele ulldresser - eller strikka ulljakker nedi voksiposen! Votter hvis det har vært ekstra kaldt! Vinterjakke kun når de har vært større.. men har egentlig ikke brukt det så mye da heller! Myke gode tykke ullgensere er mye bedre enn jakker, som ofte glir litt opp og havner liksom oppi ansiktet (vanskelig å forklare) da de sitter i vogna! Anonymous poster hash: 985c7...1b6
klg,2 boys now:) Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Brukte heler dress.jakke når ungen sitter i vogna.
@nonym Skrevet 14. oktober 2013 Forfatter #7 Skrevet 14. oktober 2013 Takk for svar! tull å kjøpe jakke i str 56 da skjønner jeg:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Hele dresser i ull+ hele dresser i fleece er gull Anonymous poster hash: 463db...798
Edelweis Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg har brukt strikket jakke og votter. En vinterjakke blir for ukomfortabel å ligge med ja.
Bustetroll Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Bare ekkelt med vinterjakke på baby.. Heldresser er som regel best.Jeg brukte også alltid hals på min jente. Fant på h&m tror jeg, den var jo ganske stor da hun var nyfødt, men veldig veldig kjekk så jeg var sikker på at hun ikke frøys på halsen
Musemorbr / Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 Vi fikk jakker i 56 og 62 i gave da vi fikk januarbaby. De ble aldri brukt. Litt fordi jeg ikke fant en anledning, men også fordi de hadde hetter på. Har prøvd å gi dem bort i ettertid, men ingen vil ha. Selv om er ubrukte.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 har 2 stk vinterdresser (hele) i str 56 og 60 .. den i 60 er SVÆR (Didriksson) og kan ikke skjønne at den bare er str 60, vil bli altfor stor og klumpete, passer kanskje når ungen er 70 cm eller noe og da er det jo sommer =/ evt til høsten igjen kanskje.. Den andre er heldigvis litt mykere og kommer til å bruke den om vi skal være ute og leke med storesøster/(løfter ut av vogna iblant) Anonymous poster hash: d4e7d...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå