Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Sønnen min på snart 9 måneder har fått feber idag (38,4) han har ikke hoste eller snørr i nesa. Han hadde en urinveisinfeksjon for ca en måned siden, han fikk bare feber da og, blir jo så bekymra !! så redd for at det er kommet tilbake. Er det vanlig at det kommer tilbake slik ? Bør jeg ta han med til legen så fort som mulig ? Og er det greit å dra på trilletur når han feber ? Hilsen litt over gjennomsnittet bekymret førstegangsmor. Anonymous poster hash: 8cab3...8db
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Ta med urinprøve til lege. Greit å få sjekke det så fort som mulig. Har vært gjennom dette selv. Anonymous poster hash: 61b71...838
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Og ja det kan komme tilbake. Og personlig ville jeg ikke pakket han inn i ei vogn med tanke på at han kan bli for varm og at feberen kan stige raskt ved uvi Anonymous poster hash: 61b71...838
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 en grei regel er vel å ikke pakke en unge som har feber inn i masse klær med mindre man må, man skal jo helst prøve å få feberen ned. men gå til legen å få det sjekket så er du sikker Anonymous poster hash: f88b8...ffa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå