Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article865538.ece Angrer litt på å ha kjøpt TFK : både fordi totalprisen er høyere enn Emmaljunga (som forøvrig fikk en 6 er) mens TFK kom dårligst ut med en 2er !!!!!!! Både fare for å klappe sammen med ungen oppi og kveldningsfare ved plasten på "styret"........... Men er vel for sent nå ! Anonymous poster hash: 833b1...33a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Taper vel MYE på å selge den (når den er splitter ny og ikke brukt) -så faller den likevel i verdi skikkelig ræl altså.. Er vel en god stund leveringstid på Emmaljunga og har jeg skjønt? Anonymous poster hash: 833b1...33a
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 I følge den testen er jo alle vogner farlige, så hadde ikke brydd meg om å bytte. Bedre å følge litt med når ungen er i vogna. Og det bør man vel gjøre uansett. Anonymous poster hash: ac679...827
Lepidoptera Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 hei! jeg tror ikke du trenger bekymre deg. hvis du leser den testen, saa mangler den litt hold. det er en svensk test, emmaljunga er svensk, TFK er tysk.. I tillegg har emmaljunga faat best paa kjoring, enda det staar at den er litt tung i oppoverbakke og litt vanskelig aa styre, for meg er det underlig at den da likevel har faat best poeng i kjoring naar andre modeller som TFK og mountain buggy kan snu paa femoringen og er lett som en plett i oppoverbakke. Jeg har 2 kusiner og en venninne som alle har kjopt TFK, de har skrytt saa mye av den at jeg endte med aa kjope den selv. Som TFK produsenten selv sier, hadde den vaert saa farlig saa hadde dette vaert oppdaget foer og vognen hadde ALDRI vaert saa populaer! TFK og emmaljunga er de storste konkurrentene, saa da er det ganske paafallende at Emmaljunga faar 6 mens TFK 1 i en svensk test.. tviler ikke paa at Emmaljunga er bra, vurderte noen av modellene der selv, men at TFK staar til ternigkast 1 det tror jeg ikke paa!! beklager for engelsk tastatur! haaper du blir fornoyd med din TFK, og gir lang marsj i den testen:)
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 åh, så godt å høre =) har liten peil på vogner, og har lest mye bra om TFK bla av dere her inne fra før, det var derfor jeg valgte den til slutt !! Og hvis det stemmer at testen er svensk som Emmaljunga og er, så er det kanskje noen som er litt "innhabile" her Godt å høre de har vært fornøyde med vogna, blir nok å beholde uansett da det er mye styr og tap i å bytte nå.. Håper virkelig ikke jeg komemr til å angre! Og så klart jeg følger med ungen når den ligger oppi der, men det tror jeg da de fleste gjør, uhell kan skje den beste ingen ønsker at vogna med barnet sitt oppi skal klappe sammen.. Anonymous poster hash: 833b1...33a
Appelsinpiken Skrevet 14. oktober 2013 #7 Skrevet 14. oktober 2013 Vår tfk klappet sammen, heldigvis satt ikke barna i vogna akkurat da. Så jeg er ikke spesielt for lyd med vår vogn. Vi har tvillingvogna
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #8 Skrevet 14. oktober 2013 Hvis tfk klapper sammen må det jo være fordi man ikke har satt den opp riktig..... Vi er kjempefornøyd med tfk og vi har prøvd omtrent alt av vogner på markedet. Anonymous poster hash: 6cef8...f88
Appelsinpiken Skrevet 14. oktober 2013 #9 Skrevet 14. oktober 2013 Den var satt opp riktig, men klemmene på siden løsner lett på ulendt underlag..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #10 Skrevet 14. oktober 2013 Hvis tfk klapper sammen må det jo være fordi man ikke har satt den opp riktig..... Vi er kjempefornøyd med tfk og vi har prøvd omtrent alt av vogner på markedet. Anonymous poster hash: 6cef8...f88 Herregud, når det står andre er fare for og klappe sammen, så er det ikke fordi den er satt opp feil... Glad jeg ikke har den vogna der.... Anonymous poster hash: b0976...123
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #11 Skrevet 14. oktober 2013 http://www.klikk.no/foreldre/tester/article865538.ece Angrer litt på å ha kjøpt TFK : både fordi totalprisen er høyere enn Emmaljunga (som forøvrig fikk en 6 er) mens TFK kom dårligst ut med en 2er !!!!!!! Både fare for å klappe sammen med ungen oppi og kveldningsfare ved plasten på "styret"........... Men er vel for sent nå ! Anonymous poster hash: 833b1...33a Haha! Satt akkurat å googlet TFK, fordi jeg angrer! Jeg kjøpte ny Emmaljunga City cross. Kan vi ikke bare bytte? Hehe Anonymous poster hash: f12eb...a36
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #12 Skrevet 14. oktober 2013 Emmaljunga er best, det vet vel alle?!?! Anonymous poster hash: ea8dd...58d
Serepta Skrevet 14. oktober 2013 #13 Skrevet 14. oktober 2013 Om den er ny og ubrukt kan du vel bytte den ?
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #14 Skrevet 14. oktober 2013 Denne testen er svensk, og Emmaljunga er svensk...... Så vet ikke helt om jeg ville stolt på akkurat denne testen. Vi har hatt både Emmaljunga og TFK, og det er uten tvil TFK som har vært den beste vogna for oss. Anonymous poster hash: f653e...cf5
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #15 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg elsker TFK! Har emmaljunga som barnehagevogn, og det er et makkverk i forhold! Tror du kommer til å elske vognen din Denne testen virker helt merkelig! Det er sikkerhetsfeste på vognen som hindrer den i å klappe sammen om klemmene ikke er på. Anonymous poster hash: 4f35f...564
☆☆☆ Skrevet 14. oktober 2013 #16 Skrevet 14. oktober 2013 Begge er gode vogner, du blir nok venn med een vogna du har kjøpt.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #17 Skrevet 14. oktober 2013 Slapp av, en vogn er en vogn. Vi er skikkelig bortskemte i Norge som har mulighet til å bekymre oss for hvorvidt vi har "best i test" produkter. Jeg har venninner med barn i hhv Frankrike, Sveits, USA, Singapore, Canada og Kina, og alle ler godt når jeg forteller om utstyrsjaget vi har i Norge. Alle har god råd og er høyt utdannet, men de bruker sin egen vurderingsevne (og anbefalinger fra bekjente) og ikke tester går de skal vurdere den typen kjøp. Vi kjøpte Bugaboo fordi den passet til våre behov mtp plass (i bilen og i huset), transport (mye fly) og bosted (Sentrum). Hadde vi køpt "best i test" vognen, ville jeg garantert hatet den pga størrelse og vekt. Men for venninner som bor i landlige strøk ville min vogn vært helt feil også. Hva trenger du i en vogn? Hva er budsjettet ditt? Hva liker du stilmessig? Anonymous poster hash: 26b0d...1fb
Hun med alle ungene Skrevet 14. oktober 2013 #18 Skrevet 14. oktober 2013 Tror ikke du trenger å tenke på det,TFK er verdens beste vogn!:-)
skjotta Skrevet 14. oktober 2013 #19 Skrevet 14. oktober 2013 jeg har emmaljumga og plasten på håndtaket har revnet litt nederst. (håndtaket skubbet mot skruen på kalesjen når den ble klappet sammen...) tror lite på den testen.
*Smiley* Skrevet 14. oktober 2013 #20 Skrevet 14. oktober 2013 Tfk er beste vogna jeg har hatt!!. Har emmaljunga og den er tung i forhold men en bra vogn på mange måter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå