Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #1 Skrevet 14. oktober 2013 Om man bruker opp til grensa, si 20000kr, også må man betale ca 600kr i mnd. Vil man da betale ned inkl renta også til man er på null eller kommer renten i tillegg senere?? Anonymous poster hash: 01bbd...aad
Himmel og hav Skrevet 14. oktober 2013 #2 Skrevet 14. oktober 2013 Rentene er nok inkludert i det månedsbeløpet du betaler, men om de 600 både er nok til å dekke all renten og ta en jafs av de 20 000, er ikke godt å si. Det kommer an på hvor høy renten er og hvor store gebyrer osv. Det hender jo at kredittkortselskaper lar deg betale så lite i måneden at gjelda i praksis bare vokser mens du betaler. Det sikreste er å ta direkte kontant med ditt kredittkortselskap og høre hvordan det ligger an og hvor lang tid det vil ta deg å betale ned med 600,- i måneden.
Isola&Lille+julegave Skrevet 14. oktober 2013 #3 Skrevet 14. oktober 2013 Og spør om den effektive renten! Det er hva du faktisk ender opp med å betale. Det pleier å være 20-30%. Dvs svindyrt! http://www.dinepenger.no/bruke/betal-kredittkort-regningen-i-tide/179864
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #4 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg gikk på en smell og trodde de 600 kr var totalsummen jeg skulle betale. Jeg tenkte at det jeg hadde handlet for kom på neste måneds regning. Jeg burde ha dobbeltsjekket, men jeg antok bare at det fungerte som et annet kredittkort jeg har hvor jeg alltid får regning på hele beløpet. Det gjorde at jeg måtte betale 500 kr i renter sist måned :-( Jeg ble så sint at jeg klippet kortet i to. Anonymous poster hash: b3b68...d84
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 Jeg gikk på en smell og trodde de 600 kr var totalsummen jeg skulle betale. Jeg tenkte at det jeg hadde handlet for kom på neste måneds regning. Jeg burde ha dobbeltsjekket, men jeg antok bare at det fungerte som et annet kredittkort jeg har hvor jeg alltid får regning på hele beløpet. Det gjorde at jeg måtte betale 500 kr i renter sist måned :-( Jeg ble så sint at jeg klippet kortet i to. Anonymous poster hash: b3b68...d84 Jeg skjønner ikke helt hva du mener her. Hva skjedde? Du betalte det du hadde brukt også....? Anonymous poster hash: 01bbd...aad
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå