Line-mamma til to herlige Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 hvor lenge etter ble dere satt i gang?? jeg er en uke over termin imorgen. overtidstime på sykehuset på tirsdag... spent:))
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg ble satt i gang samme dag. Kunne velge å vente til neste dag, men pga reisevei, valgte vi samme dag. Var 7 dager over termin og jeg ble satt i gang pga lite fostervann. Anonymous poster hash: bf931...3c7
Plutselig_gravid Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Med nr 1 ble jeg sendt hjem fra overtidskontroll annenhver dag... (Første overtidskontroll hadde jeg 10 dager over) Han kom til slutt 3 uker over tiden, av seg selv. Dette var i Bergen. Med nr 4 var jeg på overtidskontroll 6 dager over termin. De ville egentlig sette meg i gang da, men det var ingen ledige fødestuer. Ble satt i gang morgenen etter, 1 uke over termin. Hadde 4 cm åpning så det var vel hovedårsaken til at jeg ble satt i gang. Bor nemlig et stykke fra sykehuset og som fjerdegangs var de redd jeg ikke skulle rekke sykehuset. Dette var i Drammen. Endret 13. oktober 2013 av Plutselig_gravid
Line-mamma til to herlige Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2013 okei, takk for svar:) har blitt lovet å ikke gå 10 dager over pga tidligere svangerskap. men veldig spent på tirsdagen:-) kan jo hende han kommer før også da! hadde vært det beste syns jeg:)
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg kom på overtidstime 11 dager etter termin og skulle settes igang samme dag. Mitt sykehus lar ingen gå mer enn 11 dager over termin pga risikoen. Jeg ble imidlertid sendt hjem da det ikke var ledige fødestuer. Skikkelig nedtur. Vel hjemme begynte riene av seg selv, sikkert også pga mye tøying fra legen på sykehuset. Så da var det bare og kjøre til sykehuset igjen. To timer etterpå var han født og egen fødestue fikk vi også :-) Anonymous poster hash: f7cf1...d49
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå