Gå til innhold

Kul under armen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en kul i armhulen lenge. I nesten 1,5 år.

Legen har sett på den. Da i forbindelse med en kul jeg hadde rett ved armhulen ved andre armen. Den sendte han meg videre for. Var ike noe farlig, bare fibrodermatom

Så tilbake til denne kulen;)

Legen mente at drt var nok en fettkul eller noe. Husker ikke helt. Når jeg klemte på den var den hard, men ga etter litt og var vond å klemme på.

Så ble den større og når jeg klemte litt, kunne jeg klemme litt som en kvise. Det luktet ille. Nesten som sur melk og oppkast. Er 3 uker siden jeg klemte ut litt og nå er kule kjempe vondt.

Nesten som et kraftig blåmerke og kjenner det pulserer og sprenger litt innimellom.

Blir vel å ringe legen igjen i morgen for å høre.

Æsj

Anonymous poster hash: ebbeb...6a6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som om du har en betent hårsekk eller svettekjertel. Vet om flere som har måttet tømme dem, som har slitt med gjentatte betennelser i dem.

Legen i morgen!

Anonymous poster hash: 28f16...841
Skrevet

Det var det jeg tenkte og da den dukket opp. Men det er 1,5 år siden. Blir de værende så lenge?

Har heldigvis ikke vært veldig vond hele den tiden:)

Skrevet

De kan av og til kapsle seg inn, og da kan de bli værende lenge før de igjen blir så betent at de må gjøres noe med. I hvert fall det jeg hørte av de som plagdes med det.

Anonymous poster hash: 28f16...841
Skrevet

Jeg hadde en betent hårsekk "nedentil". Våknet med en kul på størrelse med et kirsebær en morgen. Au!! Måtte få hastetime hos legen og snitte den uten bedøvelse siden legen mente at det ville gjøre kjempevondt å stikke der.

Kom deg til legen fort!

Anonymous poster hash: 5e95a...f3d

Skrevet

Takk jenter :)

Dkal ringe legen nå, så fort de åpener ;)

Ha en fin dag alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...