Gå til innhold

bakovervent bilstol til 3 åring..


Anbefalte innlegg

Skrevet

noen tips? 



Anonymous poster hash: cc0c8...afa
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå er ikke min gutt av de største men han satt bakovervendt i en Akta Graco Duologic2 til han var 4. Litt trangt for beina den siste tiden, men ikke problematisk trangt.

Vi hadde også en Besafe Combi og den satt han langt dårligere i.

 

Duologic blir ikke produsert av Akta Graco lenger. Men den er videreført av et firma som heter Klippan og heter der Kiss2.



Anonymous poster hash: 0408a...a9a
Skrevet

Hva med besafe izi plus? Den er til 25 kg

Skrevet

Min femåring bruker Britax Multi-tech. Vi har Britax Hi-Way II til 2,5-åringen, som er veldig stor for alderen. Jeg synes Hi-Way virker mindre, men det er til gjengjeld PLUS-testet.

 

Jeg vil i alle fall anbefale å kjøpe et PLUS-testet sete som går opp til 25kg. Har ingen planer om å snu femåringen et sekund før jeg må - han har god plass i setet ennå (er rundt 50-percentilen), håper han kan sitte bakovervendt til han er seks år.



Anonymous poster hash: 38734...85d
Skrevet

 

Min femåring bruker Britax Multi-tech. Vi har Britax Hi-Way II til 2,5-åringen, som er veldig stor for alderen. Jeg synes Hi-Way virker mindre, men det er til gjengjeld PLUS-testet.

 

Jeg vil i alle fall anbefale å kjøpe et PLUS-testet sete som går opp til 25kg. Har ingen planer om å snu femåringen et sekund før jeg må - han har god plass i setet ennå (er rundt 50-percentilen), håper han kan sitte bakovervendt til han er seks år.

 

Anonymous poster hash: 38734...85d

 

Kan jeg spørre deg om hvor lang og tung 5-åringen din er? Bare lurer siden min 3-åring er veldig stor for alderen og lurer på hvor lenge jeg kan ha han bakovervendt.

 

Anonymous poster hash: 2128d...085

Skrevet

Min satt bakovervendt i Briatax Multitech til han var fire år og 107 cm lang og veide 18 kg, du kan bruke det opp til 25 kg



Anonymous poster hash: f4394...d40
Skrevet

Vi har et Britax Hi Way og et Britax TWE til 3-åringen her, og han har god plass i begge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...