Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Finnes de? Anonymous poster hash: f1ef6...0e1
Gjest Julia1984 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Kunne ønske jeg ikke likte det..
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Har inntrykk av at det er en del menn som ikke spiser søte kaker. Det er faktisk noen som ikke blir begeistret over at det blir tilbydd sjokoladekake med melisglasur. Anonymous poster hash: 6f99b...a40
Subwoofer Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg kastet nettopp melkesjokoladen min i søpla. Har noen ganger kjempe lyst på sjokolade, men når jeg da får det, så vil jeg ikke ha likevel.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Svigerfar. Han spiser fire ganger om dagen fordi det må man for å holde seg i live, men jeg har aldri noen gang hørt han si at noe smaker godt. Han er veldig kresen på middag, men spiser fisk fordi han vet det er sunt. Han liker ingen typer saus og spiser sjelden pålegg... Han snoker aldri og jeg har aldri fått inntrykk av at han nyter et måltid. Spise er bare noe han må gjøre, på lik linje med tannpuss liksom. Han spiser 1 skål havregryn med lettmelk og en teskje sukker på til frokost. 3 knekkebrød uten pålegg til lunsj, pluss en frukt. 1 porsjon middag, helst fisk og grønnsaker, han må ha potet, men aldri saus. 2 skive til kveldsmat, som regel med fiskepålegg (sild, makrell i tomat e.l.) og en frukt. Drikker bare kaffe og vann. Ber du han i selskap tar han et kakestykke, men jeg har aldri hørt han si det smaker godt, han bare spiser det fordi det er forventet. Han er selvfølgelig veldig slank. Jeg må ærlig innrømme at jeg heller vil ha mine 10 kg overvekt enn hans forhold til mat altså.. Anonymous poster hash: e3b9e...bd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå