Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Trenger gode råd. Ideal vekten min er 63 kg og er 171 cm. Etter svangerskapene gikk jeg alltid fort ned i vekt. Gikk turer og spiste mindre. Ofte altfor lite. De siste årene har jeg fokusert på å spise sunt og trene. "Problemet" er at jeg spiser altfor lite på formiddagen (eier ikke matlyst) noe som fører til alvorlig "ulvehunger" om kveldene. Nå er jeg 71 kg. Ikke alvorlig overvektig altså, men det skremmer meg litt at jeg er blitt så likegyldig iforhold til vekten. Så hvordan holde motivasjonen opp? Tar imot alt av råd Anonymous poster hash: 21423...eab
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Ingen med gode råd? Anonymous poster hash: 21423...eab
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Sliter med det samme. Pluss noen flere kg enn deg. Litt av problemet er at jeg er en uhelbredelig altruist, og når jeg alltid skal stå på maks for alle andre, så blir det ikke tid, fokus eller energi til overs til trening eller tid for meg selv. Slurver med maten og har aldri tid til å gå på do heller. Blir gal til tider. Mann med mannfluensa har virkelig fått meg til å gremmes, stresse og spise ekstra mye kokesjokolade i helgen. Anonymous poster hash: cd0eb...764
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Men, er du egentlig fornøyd med kroppen? Eller trøstespiser du? Er igrunn ganske fornøyd....blir mye mer avslappet i forhold til vekt de siste årene. Og er redd det blir en dårlig spiral... HI Anonymous poster hash: 21423...eab
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 For meg holdt det å se bilder av meg selv fra miniens dåp. Det var den motivasjonen jeg trengte for å sette fart på det hele.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 få noen til å ta bilder av deg i bikini fra alle kanter. studerer de og finn ut om du vil se sånn ut. Anonymous poster hash: 59ff1...57e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå