Gå til innhold

fifa å menn.... :@

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen kjøpte seg fifa igår og sitter konstant å spiller.. Jeg blir så frustert.. Når han har spilt idag har jeg vasket, ryddet, støvsuget, vasket klær, hengt opp klær, brettet klær og fikset småting som må fikses.. Så var jeg så "frekk og freidig" å spurte han om han kunne slå av spillet nå og ta ungen vår som gråt og ville ha oppmerksomhet og heller spille ikveld når h*n sover, og fikk til svar " at han ville gjerne bestemme selv når han skulle spille og ikke, og ville ikke ha en "mamma" til som gikk å maste på hva han skulle gjøre å ikke.. da kunne han like så greit bo hjemme.. 

Det er svært sjelden at dette skjer og han er som regel flink til å hjelpe til og er en veldig god pappa, men er mennene deres slike og når det har kommet et nytt spill eller noe nytt i hus som de er svært interessert i? At de bare MÅ få gjort det ifra seg før de går tilbake til sitt vanlige seg?

Anonymous poster hash: 22888...5de
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og hvor gammel er denne sjarmerende herremannen da? Eller skal jeg si guttungen?

Skrevet

Nei, ikke mannen min, men jeg er sånn :P Spiller bare når han sover jeg da, men utsettet gjernehusarbeid og andre gjøremål for å spille ett nytt spill.

Anonymous poster hash: 9aacf...490

Skrevet (endret)

Jeg ser en vesentlig feil i overskriften din. Eller egentlig to, men nå skal vi ikke henge oss opp i og- og å-reglene. Det jeg reagerer på er bruken av ordet mann.

Jeg kan ikke se at innlegget ditt inneholder noe som helst som har med menn å gjøre.

Endret av Brennheite Badeand
Skrevet (endret)

Kan den utsettes for en liten "ulykke"?

Det kan hende at den faller i toalettet, blir sølt coca cola på eller kanskje "noen" ved et uhell setter seg på den?

Endret av MammantilNurket
Skrevet

Jeg ser en vesentlig feil i overskriften din. Eller egentlig to, men nå skal vi ikke henge oss opp i og- og å-reglene. Det jeg reagerer på er bruken av ordet mann.

Jeg kan ikke se at innlegget ditt inneholder noe som helst som har med menn å gjøre.

Det finnes vel noe gutt igjen i han ja :P Han er 27 år, vanligvis liker jeg den barnslige siden hans, men når det kommer til Fifa.. ja da..

Og/å blir litt glemt og dialekten blir fort innblandet, vi sier bare "å" i talemåten og da blir det litt tull noen(ofte) ganger.. ;)

Skrevet

Og hvor gammel er denne sjarmerende herremannen da? Eller skal jeg si guttungen?

Vanligvis er han veldig sjarmerende og flinkt til det meste her hjemme, men når fifa kom i hus igjen da forsvant det :P var sånn ifjor på denne tiden også :P Han er 27 ;)

Skrevet

Samme greia her gitt, men det er verst de første dagene så det overlever vi fint:) 

Anonymous poster hash: 57432...1a4
Skrevet

Samme greia her gitt, men det er verst de første dagene så det overlever vi fint:) 

Anonymous poster hash: 57432...1a4

godt å høre at det er flere :) Ja, det dabber nok fort av, bare så frustrerende akkurat nå :P

Skrevet

Ærlig talt - man kan si så mye man vil at han blir "gal" når det nye spillet kommer i hus. Men om han (dere) vet det blir slik så får han avtale med deg på forhånd og høre med deg om det er greit at han kobler ut hele familien for spillet en helg. Men under ingen omstendigheter er det greit at han snakker slik til deg!

Hadde mannen sagt noe slikt til meg hadde jeg gått og pakket en koffer og deretter gått tilbake og trukket ut kontakten på spillet og sagt at han kunne dra hjem til mamma og spille!!!!!!!!!!!!!

Anonymous poster hash: dd7b3...66f
Skrevet

La ham splle en dag i helgen, så holder du fri med favorittserien din hele andre dagen . Skriv ned alt som skal gjøres i helgen og del det i to.

Eller hva med å ryke sikringen med jevne mellomrom? Sett på alt du klarer eller dytt med nviten og vilje til hovedsikringen.

Anonymous poster hash: 41b4e...45d

Skrevet

Nei, heldigvis ikke.

Her er heller problemet at mannen ikke klarer la være å jobbe, en av ulempene med å drive egen bedrift... Så han jobbet i hele går og i hele dag mens jeg har stelt hus, aktivisert barn, handlet, laget mat osv. Men han tjener nok penger til at jeg slipper jobbe fullt da, så noe positivt er det jo med å være gift med en arbeidsnarkoman.

Anonymous poster hash: 1ddca...2c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...