Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Har tatt frem mitt Beige gulvtepper, syntetisk med kanskje to cm lange tråder... Men det trenger er vask for å si det sånn, og er alt for stort til å kunne puttes i maskinen.. Det er grått der man har gått mye, og ser rett og slett skittent ut... Noen tips?? Anonymous poster hash: e3fd4...cdf
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg leide en tepperenser på nærmeste malerbutikk. Kostet 250 kr for et døgn så tok alle gulvteppene inne, sofa og bilsetene Ble veldig bra resultat. Bruker maskinen til å spraye på et stoff for å så støvsuge det av igjen, tok gulvteppene ut når jeg gjorde det siden de må tørke etterpå. Anonymous poster hash: 4061b...4a1
Merian Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Ikke dumt.. Kanskje jeg skulle prøve det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå