Mononoke Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hei! Er det noen snille sjeler som vil dele litt av sin erfaring angående strikking med meg? Jeg skal strikke et mor signe babyteppe og har tilgjengelig drops alpakka og drops kid silk tilgjengelig. Tenkte å strikke med begge nøstene. Jeg liker best å strikke med bambus-pinner. Jeg har str. 5 og 7 tilgjengelig. Spørsmålet mitt er da når jeg skal strikke sammen to tråder, hvilken pinnestr burde jeg gå for?
Leb76 Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Det kommer jo litt an på om du strikker løst eller fast. Jeg ville strikka en liten lapp for å teste, og jeg ville begynt med pinne nr 7, fordi jeg tror den passer best. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Strikket med bare baby silk alpakka fra drops med pinner seks. Er ikke alpakka tjukkere enn det? Ville gått for syv i så fall, minst. Anonymous poster hash: 86e6a...b98
Mononoke Skrevet 13. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg valgte å bruke drops alpakka på pinnenr 5, ser bra ut så langt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå