Gå til innhold

Hvordan slutte å tenke på en mann...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i et forhold med far til mine barn.. Forholdet har skrantet en stund, men prøver jo å lappe det sammen etter hver krangel..:/

Er en mann jeg har vært betatt av en stund.. Møtte han ute i helgen, og han innrømmet at han hadde vært forelsket i meg lenge.. Han sa også at han elsket meg i et ganske nær-kyss-øyeblikk... Vet ikke om det var alkoholen som snakket, ikke godt å si. Men han var ikke så full heller. Skjedde ikke mer enn det, siden jeg har samboer. Han forsto det veldig godt.. Holdt hverandre i hendene da og flørtet hele kvelden...

Prøver å glemme hele greia, men han er i hodet mitt hvert våkne sekund! Det kiler i magen og er helt forferdelig!!! Hvordan skal jeg glemme han da??? Må jo det!:(

Anonymous poster hash: de233...4df

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare!

Enkelt å si,men ikke lett å gjøre noe med det! Er i samme situasjon! Bare at jeg og min samboer har det utrolig fint sammen, men jeg tenker og til tider veldig mye på en annen mann, han kontakter meg ofte, facebook, snap, meldinger og ikke minst, vi jobber sammen!

Det går over etterhvert, om du vil det skal gå over..

Ikke ha kontakt, ikke oppsøk han ol..

Lykke til!

Anonymous poster hash: aab74...2a3
Skrevet

Du må bare!

Enkelt å si,men ikke lett å gjøre noe med det! Er i samme situasjon! Bare at jeg og min samboer har det utrolig fint sammen, men jeg tenker og til tider veldig mye på en annen mann, han kontakter meg ofte, facebook, snap, meldinger og ikke minst, vi jobber sammen!

Det går over etterhvert, om du vil det skal gå over..

Ikke ha kontakt, ikke oppsøk han ol..

Lykke til!

Anonymous poster hash: aab74...2a3

Ser han nesten daglig... Så blir vanskelig.. Uff... Vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg....:/ Hadde jeg bare hatt et godt forhold til samboeren min, men han sliter med sinne, og jeg klarer bare ikke mer sinne fra han... Alt har irritert meg idag. Har som vanlig sittet på sofaen og gjort ingenting, mens jeg har gjort alt annet. Og det var ekstra irriterende idag...

Skrevet

Er grusomt det der! Men du er i et forhold så gjør det heller slutt med samboer først hvis du tenker på å treffe han igjen, hvis ikke vil du bare ødelegge for deg selv å slite med dårlig samvittighet å hundre andre tanker i tillegg!!

Skyv tankene bort. Rett og slett. 

Anonymous poster hash: ee046...57b
Skrevet

Er grusomt det der! Men du er i et forhold så gjør det heller slutt med samboer først hvis du tenker på å treffe han igjen, hvis ikke vil du bare ødelegge for deg selv å slite med dårlig samvittighet å hundre andre tanker i tillegg!!

Skyv tankene bort. Rett og slett.

Anonymous poster hash: ee046...57b

Har prøvd å skyve bort hele helgen, og så kommer de snikende igjen... Har bilder av blikket hans på netthinnen..

Herregud... Blir gæren!!!

Skrevet

Det som fungert for meg er hver gang en tenker på han er å se for seg hvordan han ser ut når han sitter på do og bommelommer.

Anonymous poster hash: c65f7...5d2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...