Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Hatt sånner slimete greier hver dag siste uka, sammen med vanlig hvit utflod. Kan det være slimproppen? Veldig tøyelig slim. Har ikke hatt sex på over en mnd så det er ikke sæd... Anonymous poster hash: 97614...372
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 Det er utflod Anonymous poster hash: 0bc7a...492
Elsker livet Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Tror jeg også. Er vanlig å få slike slimtråder i utfloden under svangerskapet.
Bustetroll Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 (endret) Min slimpropp kom som sånne striper i 5 dager før fødselen. litt og litt hver dag. Siste dagen litt mer enn ellers, fødsel startet neste morgen=) Men skal sies at jeg også hadde slimete utflod.. Endret 13. oktober 2013 av Bustetroll
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Min slimpropp kom som sånne striper i 5 dager før fødselen. litt og litt hver dag. Siste dagen litt mer enn ellers, fødsel startet neste morgen=) Men skal sies at jeg også hadde slimete utflod.. Men jeg har bare hatt flytende hvit utflod inntil nå den siste uka hvor kynnere har kommet veldig ofte og de er kraftige. Ikke hatt sånn slim før. Jaja. Fødsel blir det uansett innen 1 uke! Hi Anonymous poster hash: 97614...372
Bustetroll Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Min slimpropp kom som sånne striper i 5 dager før fødselen. litt og litt hver dag. Siste dagen litt mer enn ellers, fødsel startet neste morgen=) Men skal sies at jeg også hadde slimete utflod.. Men jeg har bare hatt flytende hvit utflod inntil nå den siste uka hvor kynnere har kommet veldig ofte og de er kraftige. Ikke hatt sånn slim før. Jaja. Fødsel blir det uansett innen 1 uke! Hi Anonymous poster hash: 97614...372 Da er det sikkert litt av slimproppen:D
Gjest cd0da Skrevet 13. oktober 2013 #7 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde slike tråder og det var silmproppen som kom litt etter litt og så kom fødselen
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #8 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde slike tråder og det var silmproppen som kom litt etter litt og så kom fødselen Jeg ser hvertfall at dette seige slimet (som kan strekkes laaangt) er noe annet enn den utfloden jeg har hatt i svangerskapet. Hvor lenge før fødselen fikk du dette slimet?? Hi Anonymous poster hash: 97614...372
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #9 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg hadde også slike tråder rett før fødselen begynte, med litt blodspor i. Så slik så min slimpopp ut Anonymous poster hash: ccaa2...d4f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #10 Skrevet 13. oktober 2013 Det der er IKKE slimproppen eller del av den. Dette er utflod. Anonymous poster hash: 120ba...04b
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #11 Skrevet 13. oktober 2013 Det der er IKKE slimproppen eller del av den. Dette er utflod. Anonymous poster hash: 120ba...04b Må nok rette deg der! Nå kom resten av proppen! MASSE sånn hvitt slim. Med litt gult i! Som en klump med hale på! Uuusj..... Jaja. Hi Anonymous poster hash: 97614...372
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #12 Skrevet 13. oktober 2013 Går her med masrier hvert 7- 10 min. Ikke veldig vondt. Mest vondt i beinet ved inngangen til skjeden faktisk! O.o Håper det tar seg opp!!! Anonymous poster hash: 97614...372
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #13 Skrevet 13. oktober 2013 Det der er IKKE slimproppen eller del av den. Dette er utflod. Anonymous poster hash: 120ba...04b Selv om DIN utflod ser slik ut betyr ikke det at andre sin gjør det. Jeg har aldri hatt slik utflod verken tilvanlig eller under svangerskap. Min utflod er hvit og litt tykk men ikke slimete. slimpropen min så akkurat slik ut som på dette bilde bare at det kom i en klomp. Anonymous poster hash: a3754...222
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #14 Skrevet 13. oktober 2013 Det der er IKKE slimproppen eller del av den. Dette er utflod.Anonymous poster hash: 120ba...04b Selv om DIN utflod ser slik ut betyr ikke det at andre sin gjør det. Jeg har aldri hatt slik utflod verken tilvanlig eller under svangerskap. Min utflod er hvit og litt tykk men ikke slimete. slimpropen min så akkurat slik ut som på dette bilde bare at det kom i en klomp. Anonymous poster hash: a3754...222 Må nesten takke deg for den! Har heller aldri hatt sånn slimete utflod før! Men nå er jeg HELT sikker på at det på bilde er deler av slimproppen! Hi Anonymous poster hash: 97614...372
Catlady Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Er det bare jeg som synes det er litt pussig å legge ut bilder av uidentifiserbart undelivsslim på nett ??? Anyone ..... ??
♥Nemi♥ Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Catlady, haha! Jeg synes faktisk det var litt skøy at noen faktisk turte å gjøre det. :-) Er det ikke derfor man er her da? :-) Verken vann eller slimpropp løsna hos meg, så er spennende å se hvilke andre måter en fødsel kan starte med :-) Lykke til videre HI :-)
Catlady Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Catlady, haha! Jeg synes faktisk det var litt skøy at noen faktisk turte å gjøre det. :-) Er det ikke derfor man er her da? :-) Verken vann eller slimpropp løsna hos meg, så er spennende å se hvilke andre måter en fødsel kan starte med :-) Lykke til videre HI :-) Er jo så mange som skriver det, men som er en trolletråd, så trodde faktisk ikke jeg faktisk skulle få se the real stuff her nå
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Catlady, haha! Jeg synes faktisk det var litt skøy at noen faktisk turte å gjøre det. :-) Er det ikke derfor man er her da? :-) Verken vann eller slimpropp løsna hos meg, så er spennende å se hvilke andre måter en fødsel kan starte med :-) Lykke til videre HI :-) Er jo så mange som skriver det, men som er en trolletråd, så trodde faktisk ikke jeg faktisk skulle få se the real stuff her nå Hvis du googler mucus plug picture så finner du masse amerikanske forum hvor det finnes sånne bilder. Men jeg fant ingen som ligner mitt slim. Hehe. Så måtte spørre her da! Vet, det er jo litt ekkelt... Men her deles jo så masse rart så hvorfor ikke slimbilder? Hi Anonymous poster hash: 97614...372
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå