Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #1 Skrevet 13. oktober 2013 Samboeren min har nå blitt spurt av pappa om å være med til utlandet for å se på en leilighet 3 uker før min termin. Vi venter barn nr 3. De blir borte mandag til fredag. Jeg har ikke lyst til å si nei for han har ikke vært borte fra barna utenom en natt siden de ble født (barna er 3 og 5 år). I tillegg har jeg ikke født før termin med de to andre. Samtidig er jeg redd det skulle skje når han er borte, selv om jeg kan ha mamma med på fødselen blir det ikke det samme. Har jo lyst at han skal være der når barnet kommet til verden, dette blir siste barnet også, men samtidig vet jeg at han så inderlig trenger denne lille turen. Hva hadde dere gjort? Om mamma blir med meg på fødselen så kan søsteren min passe barna så det er i orden sånn, men det er jo samboeren min jeg vil ha der aller helst. Anonymous poster hash: 24633...3af
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #2 Skrevet 13. oktober 2013 ingen? Anonymous poster hash: 24633...3af
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #3 Skrevet 13. oktober 2013 Om du synes det er greit så er det jo ikke noe problem. Hadde selv ikke hatt problemer med det. Anonymous poster hash: 8916a...572
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #4 Skrevet 13. oktober 2013 Hvis du pleier å føde etter termin ville jeg tatt sjansen. Mine kommer alltid over termin. Sitter på overtid med nr 3 nå... Anonymous poster hash: 384b5...fed
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #5 Skrevet 13. oktober 2013 Ja, bare lurer på om jeg kommer til å angre som en hund om riene kommer når han ikke er hjemme. Han kjenner meg best, vet hvordan jeg vil ha det, vi har tross alt gjort dette to ganger før sammen Men samtidig hadde det nok vært stas for mamma å blitt med også.. Nei, får bare sende han avgårde.. Anonymous poster hash: 24633...3af
Gjest ENMLCOA Skrevet 13. oktober 2013 #6 Skrevet 13. oktober 2013 Menn er ikke voldsomt vesentlige i en fødsel. Om han selv ønsker å være hjemme for å ikke gå glipp av det er jo noe annet, men ellers er det ingen grunn til at han ikke skulle reise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå