Gå til innhold

Voksipose i Emmaljunga vogn? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på om noen av dere har erfaring med voksipose i bagdelen til Emmaljunga city cross? Blir det trangt, eller får barnet den plassen den trenger?

Vi får junibaby, og jeg regner med vi vil få bruk for bagdelen hele vintersesongen, og da frem til barnet er 9-10 mnd.  (Eller er dette lenge å bruke bagdelen?)

Er det eventuelt andre vognposer dere kan anbefale som er bedre til denne bagen?

Takk for svar! :) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville hatt en bilstolpose i bagvogna. Den tar ikke så stor plass og du kan bruke bagen lenger:) Vi måtte bytte over til sportsdel rundt 4mnd da ville hun opp å se samt at bagen ble litt liten med voksiposen.

Anonymous poster hash: a4f12...a67

Skrevet

Tror jeg ville hatt en bilstolpose i bagvogna. Den tar ikke så stor plass og du kan bruke bagen lenger:) Vi måtte bytte over til sportsdel rundt 4mnd da ville hun opp å se samt at bagen ble litt liten med voksiposen.

Anonymous poster hash: a4f12...a67

Takk så mye for svar :) Ja kanskje jeg kan vurdere det. Har forsåvidt tenkt å kjøpe voksi move bilstolpose, så kanskje jeg kan bruke denne i baggen også?

Er det eventuelt mulig å ha voksi city i sportsdelen på vinteren, eller blir det for kaldt?

Føler meg som en veldig uvitende førstegangs nå kjenner jeg  :rolleyes:

Skrevet

Voksi urban funker kjempefint oppi!

Skrevet

Voksi urban funker kjempefint oppi!

Så bra! :D

Skrevet

Voksi urban får i alle fall plass, men jeg tror ikke du får plass til en unge på ni mnd i city bagen :) Og det vil den vel neppe gå med på heller ;) Men posen fungerer fint i sportsdelen også!

Skrevet (endret)

Voksi urban får i alle fall plass, men jeg tror ikke du får plass til en unge på ni mnd i city bagen :) Og det vil den vel neppe gå med på heller ;) Men posen fungerer fint i sportsdelen også!

Så bra du sier det, for jeg har jo ikke peiling :rolleyes:  Venninnen min hadde datteren i city bagen til hun var 9 mnd, men uten voksipose, og det er nok derfor jeg kanskje tenkte at vi kunne bruke citybagen så lenge  :P

Jeg har tenkt å kjøpe voksi Move bilstolpose, så denne kan sikkert brukes i citybagen en stund, men den holder da ikke over vintersesongen når vi får junibaby. Så da er det kanskje like greit å kjøpe en voksi vognpose med en gang regner jeg med   :)  Da får jeg kikke på voksi urban da. Til nå har jeg kun sett på voksi city, da jeg synes den var så fin :)

Endret av MiniMuffin♥Liten i magen
Skrevet

RisaRosa passer perfekt oppi! Kanskje litt dyre,men absolutt vært pengene:-)

Skrevet

Vi har junibaby, og city cross. Vi valgte å kjøpe quadrolift isteden for bagdelen, og er STORfornøyde!! Nå som hun er 4 mnd har vi begynt med sportsdelen, og i den passer voksipose perfekt :)

Anonymous poster hash: 0c485...70f
Skrevet

Så bra du sier det, for jeg har jo ikke peiling :rolleyes: Venninnen min hadde datteren i city bagen til hun var 9 mnd, men uten voksipose, og det er nok derfor jeg kanskje tenkte at vi kunne bruke citybagen så lenge :P

Jeg har tenkt å kjøpe voksi Move bilstolpose, så denne kan sikkert brukes i citybagen en stund, men den holder da ikke over vintersesongen når vi får junibaby. Så da er det kanskje like greit å kjøpe en voksi vognpose med en gang regner jeg med :) Da får jeg kikke på voksi urban da. Til nå har jeg kun sett på voksi city, da jeg synes den var så fin :)

Det er sikkert ikke noe problem med andre poser :)

Noen unger godtar kanskje å ligge i bagen lenge - vi kunne ikke gå tur med våken unge fra han var ca fire mnd. Da ville han opp og se! Så da var det bare å bytte til sportsdel..:)

Skrevet

Så bra du sier det, for jeg har jo ikke peiling :rolleyes: Venninnen min hadde datteren i city bagen til hun var 9 mnd, men uten voksipose, og det er nok derfor jeg kanskje tenkte at vi kunne bruke citybagen så lenge :P

Jeg har tenkt å kjøpe voksi Move bilstolpose, så denne kan sikkert brukes i citybagen en stund, men den holder da ikke over vintersesongen når vi får junibaby. Så da er det kanskje like greit å kjøpe en voksi vognpose med en gang regner jeg med :) Da får jeg kikke på voksi urban da. Til nå har jeg kun sett på voksi city, da jeg synes den var så fin :)

Noen unger godtar kanskje å ligge i bagen lenge - vi kunne ikke gå tur med våken unge fra han var ca fire mnd. Da ville han opp og se! Så da var det bare å bytte til sportsdel.. :)

Det er jo veldig koselig når de blir mer våkne, og har lyst å kikke på ting rundt seg :) Tenkte å prøve ut bilstolposen først, for den skal vi jo ha uansett :) Nesten litt synd å bare få brukt bagdelen i 4 mnd også da  :P

Skrevet

Jeg brukte emmaljungas bagdel frem til babyen var 6,5 måneder, for da ville han opp og se.

Voksiposen fikk fint plass i bagdelen. Litt trangt var det jo, men det gikk veldig fint. Jeg bruker fremdeles voksiposen og barnet har blitt 1 år. Posen kan brukes lenge. Fint å ha dersom barnet skal sove ute i barnehagen.

Jeg ville ikke kjøpt en mindre pose...da trenger du ny etter hvert.

Anonymous poster hash: fbdd7...d08
Skrevet

Noen unger godtar kanskje å ligge i bagen lenge - vi kunne ikke gå tur med våken unge fra han var ca fire mnd. Da ville han opp og se! Så da var det bare å bytte til sportsdel.. :)

Det er jo veldig koselig når de blir mer våkne, og har lyst å kikke på ting rundt seg :) Tenkte å prøve ut bilstolposen først, for den skal vi jo ha uansett :) Nesten litt synd å bare få brukt bagdelen i 4 mnd også da  :P

4 måneder er forresten ekstremt tidlig. Det var ingen i barselgruppa mi som byttet over før alle var passert 6 måneder. Noen hadde babyer som nesten krabbet ut av vogna, mens andre bare hadde storvokste babyer. Det er ikke sikkert at du må bytte så tidlig :-)

Anonymous poster hash: fbdd7...d08

Skrevet

Noen unger godtar kanskje å ligge i bagen lenge - vi kunne ikke gå tur med våken unge fra han var ca fire mnd. Da ville han opp og se! Så da var det bare å bytte til sportsdel..:)

Samme her! Vi måtte bytte når han var 4 mnd, da ville han bare opp å se..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...