Gå til innhold

Eh.... Moderator? Litt ivrig i tjenesten eller?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Refererer nå til tråden om strekkmerker hvor noen har lagt inn link til en nettingdrakt som får en til å fremstå som ei surra skinkesteik.

Nå ser jeg at moderator har fjernet linken med den begrunnelse at det er reklame.

Hva da med tråden ned tips til ebaykjøp til julekalender? Den får til og med stå som sticky.

Kan moderator forklare hva som er forskjellen? For dette er jo ellers ganske diskriminerende mot surra-skinkesteik-undertøysprodusenten....

Anonymous poster hash: 7bb22...295

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det et generelt forbud mot å linke til produkter??? Visste jeg ikke. Høres jo litt kjedelig ut å ikke kunne dele tips om nettbutikker og produkter i det hele tatt???

Anonymous poster hash: b8be6...100

Skrevet

Det hørtes veldig rart ut,her må moderator forklare????

Anonymous poster hash: b0a8f...91a

Skrevet

Er det et generelt forbud mot å linke til produkter??? Visste jeg ikke. Høres jo litt kjedelig ut å ikke kunne dele tips om nettbutikker og produkter i det hele tatt???

Samme med hun som linket til en kjole her tidligere for å spørre om hun kunne bruke den i dåp. Den tråden bør jo fjernes.

Nei dere, nå blir det gøy her!

Skrevet

Samme med hun som linket til en kjole her tidligere for å spørre om hun kunne bruke den i dåp. Den tråden bør jo fjernes.

Nei dere, nå blir det gøy her!

Jaja, da blir det i det minste litt aktivitet her..

Husk å fjerne tråden som nevner Kari Traa-undertøy også, da. Og Isbjørn-dressen. Og alle Reima-trådene!

Anonymous poster hash: b05ab...f5c

Skrevet

MODERATORER! : Dere må gjerne late som dere ikke ser at dere blir snakket til og blir stilt spørsmål. Men vær klar over at dere samtidig fremstår som totalt inkompetente til å utføre jobben dere er satt til å gjøre.

Ærlig talt, hvor dårlig jobb er det mulig å gjøre! - svar for fanken når dere blir snakka til.

Skrevet

For ikke å snakke om diskusjoner rundt smokker, bleiemerker, barnevogner, osv osv osv.... hva er det egentlig som skjer her for tiden? For lyst til å forlate hele dritten

Anonymous poster hash: 3ef9a...229

Skrevet

Lyst å forlate denne siden jeg også,aldri vært så kjedelig og dårlig som det har vært etter nye moderatorer kom til.

Anonymous poster hash: b0a8f...91a

Skrevet

MODERATORER! : Dere må gjerne late som dere ikke ser at dere blir snakket til og blir stilt spørsmål. Men vær klar over at dere samtidig fremstår som totalt inkompetente til å utføre jobben dere er satt til å gjøre.

Ærlig talt, hvor dårlig jobb er det mulig å gjøre! - svar for fanken når dere blir snakka til.

De er vel litt sparke nå, det er lett å slette ivei uten å være konsekvent.

Personlig ser jeg på den inkonsekvente slettingen til moderatorene som vi nå ser som barnesykdommer.

Vær snill å gi de litt tid, og utbyttinger, så vil det nok gå seg til iløpet av en 6 mnd periode.

Skrevet

Hei!

Jeg vil bare minne om at vi som er brukermoderatorer aldri modererer en tråd uten å legge igjen en kommentar. Jeg har sendt melding til Elin og bedt henne om å se på den aktuelle tråden. Om dere vil være sikre på å nå oss brukermoderatorer eller Elin med kommentarer eller spørsmål, så er den sikreste måten å legge innlegg på Ris og ros.

Himmel og hav

Brukermoderator

Skrevet
Hei jeg skal svare ,slik at dere vet at dere blir sett.Nå er det slik at vi brukermoderatorer først og fremst er brukere her, og vi har ingen forpliktende arbeidstider men modererer når vi er her inne. Kanskje vedkommende ikke er pålogget ennå.Nå vet ikke jeg hvilke tråder det refereres til da jeg ikke var her da de ble slettet. Men det skal altid stå hvem som sletter/ gjemmer noe og hvorfor. Det enkleste hvis dere er misfornøyd med modereringen til noen er å sende en klage til Admin som da ser på om det er gjort noen feil ,og så tar opp med oss om ting bør gjøres annerledes. I tilfeller vi gjør feil vil tråder kunne opprettes igjen. Mvh Cat.68 brukermoderator
Skrevet

Nå skal jeg ikke kritisere noen konkret ansatt hos is-firmaet, for forumleglene vi har nå er klare på at å kritisere moderator kan følge til øyeblikkelig utestengelse, men...... er det ikke rart at det er i helgene disse modereringene skjer? Man skulle nesten tro, når det skjer helg etter helg, og ikke i hverdagen, at det skulle kunne være mulig å få gjort noe med det? Altså... i følge Elin i visse ris og ros tråder handlet dette om utydelige forumregler og svikt i kommunikasjon mellom forumansvarlige og modereringsfirma. Det skulle vel vi alle være enige i at er ordnet opp i denne uka. Da er min antagelse at det er noen på jobb i et visst firma i helgen, som ikke har kjennskap til endringene, eller noe som har vært diskutert i løpet av uka.

Skrevet

Nå skal jeg ikke kritisere noen konkret ansatt hos is-firmaet, for forumleglene vi har nå er klare på at å kritisere moderator kan følge til øyeblikkelig utestengelse, men...... er det ikke rart at det er i helgene disse modereringene skjer? Man skulle nesten tro, når det skjer helg etter helg, og ikke i hverdagen, at det skulle kunne være mulig å få gjort noe med det? Altså... i følge Elin i visse ris og ros tråder handlet dette om utydelige forumregler og svikt i kommunikasjon mellom forumansvarlige og modereringsfirma. Det skulle vel vi alle være enige i at er ordnet opp i denne uka. Da er min antagelse at det er noen på jobb i et visst firma i helgen, som ikke har kjennskap til endringene, eller noe som har vært diskutert i løpet av uka.

Jeg har også tatt meg i å undre om det er enkeltpersoner på vakt i helgene som er problemet..

Skrevet

Herregud! Hvem tror du at du er?

Anonymous poster hash: c1fd4...998

Skrevet

Herregud! Hvem tror du at du er?

Anonymous poster hash: c1fd4...998

Jeg tror at: Jeg er en bruker her, som når jeg blir fortalt å følge latterlige regler, selv forventer at de som lager reglene følger dem.  

Sånn, det var vel omtrent det.

Hvem tror du at du er?

Skrevet

Jeg har også lagt merke til (over lang tid) at det stort sett er på helg disse... vel.... pussige avgjørelsene fra moderator-is skjer.

Dette er så tydelig at Elin og co bør se på det!

Skrevet

Du må legge innlegget på ris og ros hi, kanskje du får svar før jul

Anonymous poster hash: b26c8...c43
Skrevet

Herregud! Hvem tror du at du er?Anonymous poster hash: c1fd4...998

Jeg tror at: Jeg er en bruker her, som når jeg blir fortalt å følge latterlige regler, selv forventer at de som lager reglene følger dem.  

Hvem tror du at du er?

Du mener ikke at du trur det er moderatorene som finner på reglene? Det er de som administrerer sidene som bestemmer hvordan det skal være. Moderatorene er bare satt til å passe på at dem følges. Sett deg inn i ting før du kritiserer så bastant.

Anonymous poster hash: bb961...c42

Skrevet

Hvem tror du at du er?

Du mener ikke at du trur det er moderatorene som finner på reglene? Det er de som administrerer sidene som bestemmer hvordan det skal være. Moderatorene er bare satt til å passe på at dem følges. Sett deg inn i ting før du kritiserer så bastant.

Jeg ordla meg feil: Altså jeg blir fortalt å følge regler, og dem gjør det ikke selv.

Sånn, vært vrang nok for i dag? For du forstod hva jeg mente, eller må jeg forklare det igjen?

Det er helt ok å være uenige, dette er et forum. Men gi deg nå, dette blir en smule i overkant for min del.

Bli brukermoderator du da vel, som er så opptatt av å beskytte dem. Du hadde sikkert gjort en god jobb, og de trenger vi jo flere av her :)

Skrevet

Når du får lov og hetse og rake ned på andre her inne er jo reklame like dan lov.

Anonymous poster hash: 472eb...e59

Skrevet

Når du får lov og hetse og rake ned på andre her inne er jo reklame like dan lov.

Anonymous poster hash: 472eb...e59

Atte det var, sa du???

Les gjennom setningen din en gang til og se om den gir deg noen mening.

Anonymous poster hash: 903f6...3ee

Skrevet

Den tråden vart jo litt for morsom, skulle teke seg ut om brukarane vart sittande  og humre og le i heimane sine :o  Sjølvsagt måtte linken til den hysteriske nettingdrakta fjernast.

(men dei burde teke seg ein ny kikk inn på tråden, for det er framleis linka til ei heildekkande grøn drakt som passar til ein tur på butikken :P )

-mistenkjer nesten at nokon i moderator-is er sponsa av eit konkurerande forum for å øydelegge dette.

Skrevet

Hvem tror du at du er?

Jeg ordla meg feil: Altså jeg blir fortalt å følge regler, og dem gjør det ikke selv.

Sånn, vært vrang nok for i dag? For du forstod hva jeg mente, eller må jeg forklare det igjen?

Det er helt ok å være uenige, dette er et forum. Men gi deg nå, dette blir en smule i overkant for min del.

Bli brukermoderator du da vel, som er så opptatt av å beskytte dem. Du hadde sikkert gjort en god jobb, og de trenger vi jo flere av her :)

Kanskje hun er brukermoderator, det vet du jo ingenting om :)  

Anonymous poster hash: b26c8...c43

Gjest meg mamma?
Skrevet

Den tråden vart jo litt for morsom, skulle teke seg ut om brukarane vart sittande  og humre og le i heimane sine :o  Sjølvsagt måtte linken til den hysteriske nettingdrakta fjernast.

(men dei burde teke seg ein ny kikk inn på tråden, for det er framleis linka til ei heildekkande grøn drakt som passar til ein tur på butikken :P )

-mistenkjer nesten at nokon i moderator-is er sponsa av eit konkurerande forum for å øydelegge dette.

Ligger fremdeles link til nettingdrakta og. Hjelper ikke å slette innlegg når de ikke sletter siteringene :)  :ph34r:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...