Gå til innhold

gir dere alltid bursdagsgave til hverandre på bursdagen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

samboer/kjæreste/mannen deres??

Anonymous poster hash: 24b72...756

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke alltid på selve dagen, men gave blir det :)

Skrevet

I år hadde vi ikke råd til det, men vi delte et par marsipanakestykker fra yndlingskonditoren i nærheten ;) 

Anonymous poster hash: 1adee...70f
Gjest Østfold-80
Skrevet

Nei,vi pleier heller å kjøpe en ting til huset som vi finner sammen. Har et oppussings objekt,så alt må gå til hus for tiden. Men jeg får blomster da også som regel.

Skrevet

Ja, selvfølgelig. Jeg hadde blitt ordentlig snurt hadde jeg ikke fått bursdagsgave fra mannen.

Og han hadde lurt på om det var noe alvorlig galt hvis jeg ikke hadde kjøpt noe til han.

Prisen varierer fra år til år, så det kan godt være en liten ting, men begge er veldig bevist på at det skal være en tanke bak gaven.

Skrevet

Mannen her har alltid slått på stortromma på bursdagen min, men i sommer giftet vi oss og nå i høst når bursdagen kom fikk jeg ingenting. Gleder meg til jul  :P

Nei det ble vel bare avglemt, vi lå på fjellet i telt på dagen, så jeg regner med det kommer noe litt senere utpå. Så ja, gave blir det, men ikke nødvendigvis på dagen. 

Anonymous poster hash: 1e77a...838
Skrevet

Det er ikke alltid vi prioriterer det, da vi ikke har så god råd (en av oss holder på med en mastergrad). Men som regel finner vi noe lite. Det samme gjelder til jul. Dersom begge var i jobb hadde vi nok kjøpt gaver til hverandre ved enhver anledning. 

Anonymous poster hash: b7ecc...b93
Skrevet

Ja, selvsagt.

Ting til hus og heim kjøper vi utenom.

Skrevet

Jeg våkner alltid til roser og sjokolade på spisestua. Mannen får hjemmebakst. Kaker og hjemmebakt brød er gaver han setter pris på. Kan også kjøpe et blad, hvis jeg finner noe jeg vet er av interresse. Store summer bruker vi aldri. I år har vi snakket om å ta en pizza sammen med min søster og hennes mann på dagen min. Mye fordi hun hadde så lyst.

Skrevet

Ja, stort sett, men ikke alltid på selve dagen. Fikk ikke i fjor, men det var veldig spesielt pga dødsfall i min mann familien omtrent samtidig. Jeg hadde dessuten skikkelig bihulebetennelse og var ikke i festehumør i det hele tatt. Han har ikke fått sin gave enda, han ble 40 ila sommeren og fikk penger til en sveitsisk klokke, han må velge den selv.

Anonymous poster hash: af917...da4

Skrevet

Ja. Mannen min hadde bursdag for noen dager siden, og jeg overraska han med tur til London med billetter til fotballkamp:) Drar om en uke. Han ble kjempe glad :)

Anonymous poster hash: f9f26...d86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...