Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 ??? Anonymous poster hash: 4390b...399
Caprica Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Nei det tror jeg ikke. Hvis det var tilfelle hadde jeg hatt ham på besøk daglig. Enda ikke sett snurten av karen.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Du får prøve litt spiritisme så finner du vel ut av det :-) Anonymous poster hash: 80a0f...8b2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Ja, selvfølgelig. Anonymous poster hash: ee81a...6f8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Troll Anonymous poster hash: f3c59...c1e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Tror ikke han heter Satan på sitt språk så han skjønner neppe hva du sier Anonymous poster hash: f42d6...68c
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg tror at de som påkaller djeleven gjør det av rent hat for Gud. Dette til trass for at Gud elsker dem av hele sitt hjerte. Anonymous poster hash: 75cdb...eb7
MammantilNurket Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 (endret) Så klart! Han kommer når du roper på ham også ... i likhet med Påskeharen, Tor med Hammeren og Gammelsmurfen - bare prøv så skal du nok få se Endret 12. oktober 2013 av MammantilNurket
Fru Ugle Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Hvis du "maner" på navnet hans mange ganger, tror jeg du kan få en ubehagelig opplevelse.....hvis du bare sier det en gang, som mange som banner gjør, tror jeg ikke han gidder dukke opp... Den ekte Satan kan bare være på ett sted om gangen....men det å bannes er ikke noe hyggelig for atmosfæren uansett...
MammantilNurket Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Personlig foretrekker jeg "fuck" når det kommer til eder
Fru Ugle Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Det du sår skal du også høste!...... "fuck" ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Hvis du "maner" på navnet hans mange ganger, tror jeg du kan få en ubehagelig opplevelse.....hvis du bare sier det en gang, som mange som banner gjør, tror jeg ikke han gidder dukke opp... Den ekte Satan kan bare være på ett sted om gangen....men det å bannes er ikke noe hyggelig for atmosfæren uansett... Er det sant? Står det i Bibelen at han bare kan være ett sted om gangen? Anonymous poster hash: f9e73...23b
Fru Ugle Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Hvis du "maner" på navnet hans mange ganger, tror jeg du kan få en ubehagelig opplevelse.....hvis du bare sier det en gang, som mange som banner gjør, tror jeg ikke han gidder dukke opp... Den ekte Satan kan bare være på ett sted om gangen....men det å bannes er ikke noe hyggelig for atmosfæren uansett... Er det sant? Står det i Bibelen at han bare kan være ett sted om gangen?Anonymous poster hash: f9e73...23b Det husker jeg ikke i farta om det står ordrett, men logisk sett er Satan bare 'en fallen engel, og har ikke egenskapene til Gud Faderen/Sønnen/Den Hellige Ånd, som kan være over alt til enhver tid. Jeg har i alle fall lest det i en bok hvor en kvinne hjelper tidligere satanister ut i frihet....
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 I Job står det at Satan flakket rundt på jorden. Job 1:6-7. Altså at Satan ikke kunne være på mange steder på en gang men fløy hit og dit. Akkurat som Fru Ugle skriver så står det også at Satan er en engel. Anonymous poster hash: 75cdb...eb7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #15 Skrevet 13. oktober 2013 Tror ikke det, men jeg kan prøve, bare vent litt..... .... det har nå gått fem minutter, og jeg har ropt både "satan","gammel-erik" "devil" "jævel", "fanden" og "diablo". Flere navn på satan kommer jeg ikke på i farta. Den eneste som dukket opp var min kjære sambo. Han ser litt bekymra ut der han står, og jeg er ganske så sikker på at han ikke er satan, så nå vet jeg at satan ikke kommer om jeg roper på ham. Var det noe annet dere ville jeg skulle undersøke? :-P Anonymous poster hash: 1a19c...ca2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Tror ikke det, men jeg kan prøve, bare vent litt..... .... det har nå gått fem minutter, og jeg har ropt både "satan","gammel-erik" "devil" "jævel", "fanden" og "diablo". Flere navn på satan kommer jeg ikke på i farta. Den eneste som dukket opp var min kjære sambo. Han ser litt bekymra ut der han står, og jeg er ganske så sikker på at han ikke er satan, så nå vet jeg at satan ikke kommer om jeg roper på ham. Var det noe annet dere ville jeg skulle undersøke? :-P Anonymous poster hash: 1a19c...ca2 Men i ditt hjerte har du sluppet han til. Anonymous poster hash: 75cdb...eb7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #17 Skrevet 13. oktober 2013 Tror ikke det, men jeg kan prøve, bare vent litt..... .... det har nå gått fem minutter, og jeg har ropt både "satan","gammel-erik" "devil" "jævel", "fanden" og "diablo". Flere navn på satan kommer jeg ikke på i farta. Den eneste som dukket opp var min kjære sambo. Han ser litt bekymra ut der han står, og jeg er ganske så sikker på at han ikke er satan, så nå vet jeg at satan ikke kommer om jeg roper på ham. Var det noe annet dere ville jeg skulle undersøke? :-P Anonymous poster hash: 1a19c...ca2 Men i ditt hjerte har du sluppet han til. Anonymous poster hash: 75cdb...eb7 Samboeren ja, helt klart, ellers hadde han da ikke vært samboer... ;-) Anonymous poster hash: 1a19c...ca2
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #18 Skrevet 13. oktober 2013 Her gjør han det, for katta heter Satan:D (Lucifer) Er fra nord-norge, og jeg tror han derre Satan hadde vært utbrent for lenge siden om han skulle springe rundt til alle som ropte på han her, hahaha! Anonymous poster hash: c3cba...364
Eeniemeenie Skrevet 13. oktober 2013 #19 Skrevet 13. oktober 2013 ??? Anonymous poster hash: 4390b...399 Da tør jeg ikke tenke på hvor mange ganger GUD burde vært her. For å sitere min 4-årige datter: " Det er IKKE lov å si herregud mamma"
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #20 Skrevet 13. oktober 2013 Her gjør han det, for katta heter Satan:D (Lucifer) Er fra nord-norge, og jeg tror han derre Satan hadde vært utbrent for lenge siden om han skulle springe rundt til alle som ropte på han her, hahaha! Anonymous poster hash: c3cba...364 Hahaha :-D Han har aldri tatt seg tid til å komme hit i allefall... Men det er kanskje fordi jeg sier det inni meg, så ikke jeg lærer bort nye ord til jentungen. Anonymous poster hash: 31c3f...1db
LillaGorilla♥♥ Skrevet 13. oktober 2013 #21 Skrevet 13. oktober 2013 Jeg tror ikke han eksisterer, gitt.
Brennheite Badeand Skrevet 13. oktober 2013 #22 Skrevet 13. oktober 2013 Hver gang jeg roper på Satan spør mannen min hva det er for noe. Tror dere kanskje han er satan i forkledning?!!
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 13. oktober 2013 #23 Skrevet 13. oktober 2013 Er ganske sikker på at han da skulle ha dukket opp på fødestuen når jeg var der å gjorde mitt... Bare samboeren, en søt barnepleier og ei super jordmor som var der da. Kanskje han bor i barnet mitt da? Aha! Det er derfor vi aldri får sove lengre enn til 05.00!
MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2013 #24 Skrevet 13. oktober 2013 Bare et spørsmål: Snakker vi Satan som i Viggo Mortensen i "The Prophecy" (hot!!) eller Satan som Tim Curry i "Legend" (rød med horn) ??? Den første varianten er ikke dum, altså ...
Bustetroll Skrevet 13. oktober 2013 #25 Skrevet 13. oktober 2013 Ham ? Er du så sikker på det?For alt vi vet, er satan en spinkel blondine med rosalakkerte negler!Eller et pinnsvin!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå