Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Hoho, fin emnetittel Jeg har da altså så lenge jeg kan huske vært avhengig av truseinnlegg. Dvs ca 15 års tid, kanskje? Jeg har alltid tenkt at det ville være umulig å slutte, for det er jo kjempeubehagelig å gå med fuktig truse, men etter å ha lest en tråd her inne som omhandlet dette, bestemte jeg meg bare! Og vet dere? Det er en befrielse å slippe driten! De første to ukene hadde jeg alltid med meg 2-3 truser i veska Nå, ca en mnd senere, skifter jeg aldri, men har likevel med meg en ekstra truse. Just in case. (Her er innlegget. Det var svaret fra Juliea som gjorde at jeg bestemte meg. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144074782-advarsel-mot-truseinnlegg/ ) Anonymous poster hash: a9979...317
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 "Avhengig av truseinnlegg" *fniiiis* Gratulerer med å være avvent! Anonymous poster hash: db920...799
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 "Hei, jeg heter Siri, og jeg er avhengig av truseinnlegg!" Hihi Takk for støtte! Tror på ingen måte at jeg er alene, så jeg ønsket sterkt å være til inspirasjon for andre HI Anonymous poster hash: a9979...317
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg sliter med det samme så da tror jeg rett og slett at jeg også skal prøve med ekstra reiser i vesken og se om jeg kan bli avvent Tuse takk! Anonymous poster hash: e0445...557
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg sliter med det samme så da tror jeg rett og slett at jeg også skal prøve med ekstra reiser i vesken og se om jeg kan bli avvent Tuse takk! Anonymous poster hash: e0445...557 Altså ekstra truser og tusen takk Anonymous poster hash: e0445...557
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 "Hei! Jeg heter Camilla og var også avhengig av truseinnlegg!" Hehe jeg sluttet grunnet den samme tråden i feel free! Anonymous poster hash: 0a600...0e9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 "Hei! Jeg heter Camilla og var også avhengig av truseinnlegg!" Hehe jeg sluttet grunnet den samme tråden i feel free! Anonymous poster hash: 0a600...0e9 Seriøst? Haha, så rart! Good for us. Til deg over, du som vil ha ekstra reiser i veska, go for it! Du vil føle deg så friii etterpå. Anonymous poster hash: a9979...317
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Jepp helt seriøst hehe Sååå deilig å slippe de truseinnleggene! Føler meg veldig mye bedre uten Anonymous poster hash: 0a600...0e9
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Jepp helt seriøst hehe Sååå deilig å slippe de truseinnleggene! Føler meg veldig mye bedre uten Anonymous poster hash: 0a600...0e9 Me too, Camilla. Me too! Anonymous poster hash: a9979...317
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg årøvde å slutte i to uker men gav opp... Anonymous poster hash: 5e22a...b3b
<3 2G <3 Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg gleder meg til februar når jeg å kan slutte
Tired mama Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Så bra for dere!! DiB er jammen meg godt for mye også altså! ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg har slitt med dette i sikkert 15 år nå. Må liksom alltid ha et truseinnlegg tilgjengelig og det er kjempe kjedelig. Skal ta å prøve dette jeg også. Håper det virker! Anonymous poster hash: 8b6c8...217
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Hoho, fin emnetittel Jeg har da altså så lenge jeg kan huske vært avhengig av truseinnlegg. Dvs ca 15 års tid, kanskje? Jeg har alltid tenkt at det ville være umulig å slutte, for det er jo kjempeubehagelig å gå med fuktig truse, men etter å ha lest en tråd her inne som omhandlet dette, bestemte jeg meg bare! Og vet dere? Det er en befrielse å slippe driten! De første to ukene hadde jeg alltid med meg 2-3 truser i veska Nå, ca en mnd senere, skifter jeg aldri, men har likevel med meg en ekstra truse. Just in case. (Her er innlegget. Det var svaret fra Juliea som gjorde at jeg bestemte meg. http://www.klikk.no/forum/dinbaby/index.php/topic/144074782-advarsel-mot-truseinnlegg/ ) Anonymous poster hash: a9979...317 Jeg sliter nesten med den samme. Bare at jeg bruker papir i trusa. Er så drittlei det engentlig, men liker ikke funktig truse. Bytter papir hver gang jeg går på do da. Men håper å slutte en dag... Hehe Anonymous poster hash: 875fb...a81
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Inspirert! Jeg vil også gjerne slutte, men fortell mer om hva som skjer da! Det vil vel alltid komme noe..? Rundt eggløsning, for eksempel..? Eller kommer det ingenting..? Forklar, er dere snille! Anonymous poster hash: 4ff4b...074
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2013 #16 Skrevet 13. oktober 2013 Haha....Etter den tråden der så slutte jeg også nesten helt med truseinnlegg gitt. Bruker det kun hvis jeg er på jobb(jobber ikke hver dag) eller har eggløsning. Ellers så bruker jeg ikke truseinnlegg lengre. Har også dristet meg til å gå uten truse innimellom hjemme, men har jo selvsagt bukse på da. Har forresten byttet merke på truseinnleggene også, fra always til libresse(tror jeg det var) Fra lilla til rosa eske iallefall Og kan rapportere om mindre oppvekst av sopp og mindre kløe. Juhuuuu Tidligere har jeg hatt veldig sopp inn mot mens, enkelte måneder har jeg ikke blitt kvitt det i det hele tatt. Men nå har jeg kun hatt en liten antydning eller to. :D Kvier meg ikke for å ha sex lengre for nå er ikke den der soppen å irriterer... Alt på grunn av et innlegg på dim/bim. Anonymous poster hash: f15fe...81f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå