Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Er alenepappa,unga betyr veldig mye for han, det gjør jobben også,har blitt skuffet og såret da exen var utro,og derfor vil han ta det med ro med å bli kjent. Som dere skjønner så har jeg møtt han og er betatt, vi har ikke kjent hveradre mer enn 2,5 mnd ca. har barn jeg og og vil ikke haste men hvor lenge burde jeg vente på han når han sier han kommer nok til å bruke lang tid på å bli forelsket men samtidig så sier han dette om meg : At han liker meg veldig godt, jeg er deilig, søt,han vil gjøre ting for meg sånn at jeg blir fornøyd,så sier han også at det kribler imagen på han når han tenker på å ha meg hos seg..da tenker jeg er han ikke allerde betatt? Eller tenker jeg helt feil? Han vil ikke si noe,kanskje er redd for å forelske seg,kanskje ikke rart siden exen var utro Eller er det bare meg som har dårlig tid hehe.. Anonymous poster hash: b7925...ffd
Brennheite Badeand Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Det er nok du som er litt utålmodig. Gi ham litt mer tid du, all den tid han ikke uttrykker klart at han ikke er interessert i noe mer så er det nok bare hans dårlige erfaring som gjør at han lar fornuften råde når han ikke forhaster seg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Ja sant det. han sa det selv, at han har dårlig erfaring med kvinner:P Takk for svar : hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 Han virker interessert, men han vil være sikker på at du ikke er ei flyfille som exen hans var.. Ville faktisk gitt han ganske mye tid, jeg. Han stiller i alle fall opp for barna sine, noe som er ett godt tegn for min del.. Anonymous poster hash: b0621...396
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #5 Skrevet 12. oktober 2013 Ja han er en superpappa og har dem på heltid s derfor blir det heller ikke så mye tid å treffes siden vi begge ikke vil innvolvere barna nå før vi blir kjent. Ja det skjønner jeg ,siden han har blitt såret er det vel ikke så lett. Blitt såret selv så vet jo hvordan det er. Men hva mener du me ganske mye tid? hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #6 Skrevet 12. oktober 2013 Hørtes veldig ut som kjæresten min i dag da jeg traff han. Nå var ikke eksen utro, men det var hun som ville skilles. Han brukte laaang tid på dateperioden og til slutt ga jeg han et valg. Enten så går vi videre ellers bryter vi. Jeg orket ikke mer av å date. Det hadde gått litt over 4mnd.Vi ble kjærester Anonymous poster hash: 980a2...544
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #7 Skrevet 12. oktober 2013 så hvor lenge synes der jeg burde gi han? hvor mang mnd/år? han sier også han blir glad når han er med meg .pluss mye annet som jo tyder på at han er betatt men alikevel den usikkerheten hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #8 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg orket ikke mer etter 4mnd. Den usikkerheten.. Han har to barn 50% og jeg har hovedomsorgen for 1 barn( hun er hos pappaen sin annenhver helg). Anonymous poster hash: 980a2...544
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #9 Skrevet 12. oktober 2013 Ja tenkte gi han til jul men mulig det er for lite for han det og hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Gustav Klitt Skrevet 12. oktober 2013 #10 Skrevet 12. oktober 2013 Maybe he's just not that into you..... Beklager, men min erfaring er at de mennene som faktisk _mener_ det når de sier at de vil ta det sakte, de.. de er ekstremt sjelden vare. Men det er sikkert fint for ham å føle at han har makt over deg.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #11 Skrevet 12. oktober 2013 Så du mener han bare vil ha sex og ikke noe annet ? hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Mandala Skrevet 12. oktober 2013 #12 Skrevet 12. oktober 2013 Men hva trenger du svar på sånn egentlig? Hvorfor er det så vanskelig å bare nyte det dere har? Er det å gå offentlig ut som kjærester du vil eller hva?
Gustav Klitt Skrevet 12. oktober 2013 #13 Skrevet 12. oktober 2013 Har dere sex, da? Da har han i så fall en annen definisjon på å "ta det sakte" enn det har Sex eller ikke, kanskje han bare er (mer eller mindre bevisst) ute etter å ha overtaket? Det kan være slitsomt nok, i lengden. Jeg synes du først og fremst skal tenke på deg selv. Hvis du får noe positivt ut av det og har godfølelsen inni deg både når dere er sammen OG når du er alene etterpå, så er det kanskje greit? Men hvis du sitter og analyserer og grubler allerede nå, så.... er det kanskje bedre om han leger sårene sine på egen hånd, før dere eventuelt fortsetter å treffe hverandre?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #14 Skrevet 12. oktober 2013 Ja hatt sex Kanskje dumt men skjedd er skjedd. Nei føler ikke han har overtaket,han respekterer det jg vil og sier og jeg kan gjøre meg kostbar og det skjønner han. Trur han vet at han ikke får sjefet over meg og trur ikke det er det han er ute etter. Sier til meg ok sjef på mange ting osv... hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #15 Skrevet 12. oktober 2013 Nei er ikke ute etter å gå ut med at vi er sammen, er bare ute etter litt mere svar fra han på hva han føler og vil.. Har det veldig bra med han når jeg er der og bra ettertid også men det kommer litt snikende tanker som jeg ikke klarer unngå :;( hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #16 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg hadde tatt fokuset vekk fra han og tenkt på meg selv jeg Koser du deg, så drit i han da vel. Gå på byen med venninner, kos deg med ungene dine og bruk han som en fast pulekompis. Kommer det en bedre traskende i veien for deg dumper du da bare pulekompisen om det kjennes riktig?! Bruk ikke så mye tid på å analysere, bruk mer tid på å kose deg! Anonymous poster hash: 1f36f...b43
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #17 Skrevet 12. oktober 2013 Han sier også fortid er fortid og man skal tenke fremover på fremtiden. Da burde han vel vise litt mere hva han føler eller? hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Gustav Klitt Skrevet 12. oktober 2013 #18 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg hadde tatt fokuset vekk fra han og tenkt på meg selv jeg Koser du deg, så drit i han da vel. Gå på byen med venninner, kos deg med ungene dine og bruk han som en fast pulekompis. Kommer det en bedre traskende i veien for deg dumper du da bare pulekompisen om det kjennes riktig?! Bruk ikke så mye tid på å analysere, bruk mer tid på å kose deg! Anonymous poster hash: 1f36f...b43 Word!
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #19 Skrevet 12. oktober 2013 Ja jeg skjønner hva dere mener hehe men når man begynt få følelser Men tusen takk for svar dere,hjelper myyyye:) hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Mandala Skrevet 12. oktober 2013 #20 Skrevet 12. oktober 2013 Han viser at han liker deg og sier mye fint til deg, men det er ikke nok? Har dere mye kontakt mellom de gangene dere treffes?
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #21 Skrevet 12. oktober 2013 Sa ikke at det ikke er nok men hadde vært fint å vite hva han føler..Men er kanskje hans måte å vise det på med å si det. Har litt kontakt,han har en jobb som krever mye og 2 unger så tar mye tid . hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
Mandala Skrevet 12. oktober 2013 #22 Skrevet 12. oktober 2013 Jeg bare tenkte om lite kontakt mellom møtene kunne være grunnen til usikkerheten din. For hvis dere møtes sjelden og i tillegg har lite kontakt mellom treffene, så kan jeg nok forstå deg. Men hvis dere skriver/ prater/ har noe kontakt daglig eller nesten daglig så liker han deg jo uten tvil. Men hm.. Da jeg traff min kjæreste for et år siden, var noe av det aller beste at vi ikke snakket noe om "hva føler du/ vil du være sammen med meg?". Vi traff hverandre, hadde det toppen og ting gled automatisk videre. Vi slapp liksom unna presset og begge kunne bare nyte det hele uten å måtte "svare for seg" før man selv egentlig visste. For det tar naturligvis tid å vite om man har en flørt eller noe større. Jeg hvertfall, ville gjerne komme forbi den aller første forelskelsestiden å se hva jeg følte da før jeg kunne sagt noe annet enn at "det føles bra nå..." eller "joda, fortsatt stormende forelsket, men folk sier jo at den perioden går over". Men - vi hadde mye kontakt, omtrent hele tiden og hadde helt fra første stund en grunnleggende trygghet på hverandre.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #23 Skrevet 12. oktober 2013 Har ikke kontakt hver dag men nesten ja. han har som sagt en jobb som krever mye og 2 skolebarn så sier seg selv at han blir sliten hi Anonymous poster hash: b7925...ffd
smiia Skrevet 12. oktober 2013 #24 Skrevet 12. oktober 2013 Har ikke kontakt hver dag men nesten ja. han har som sagt en jobb som krever mye og 2 skolebarn så sier seg selv at han blir sliten hi Anonymous poster hash: b7925...ffd Helt ærlig? En mann som er oppriktig interessert finner daglig tid til sms' er, små tlfsamtaler etc uansett hvor travelt han har det. Det at han føler for å presisere at han ikke vet hva han vil, har blitt såra osv, virker også noe avvisende/at han vil holde deg på en viss avstand. Jeg ville gjort som en over skriver, kost meg og ikke gjort meg avhengig av respons fra han - finn på andre ting, ikke sitt og vent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå