Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #1 Skrevet 12. oktober 2013 Hun er et like stort familiemedlem som alle andre i denne familien, og jeg virkelig elsker den lille jenta. Hun er åtte måneder og familiens lille midtpunkt. Hun er så snill, rolig og leken. Elsker barna og er alltid så forsiktig rundt barna. Hun kan ligge i sofaen og pipe fordi hun er kosesyk og ønsker kontakt, og logrer som bare det hvis vi kommer bort og gir henne en kos. Gleden er enorm hver gang noen kommer hjem, om vi så bare har vært borte i fem minutter og hun elsker det når hele familien er med. Hun gråter hvis en blir utenfor synsvidde og liker det best når vi alle er samlet. Det aller beste er morgenene når mannen er bortreist på jobb. Da får hun komme opp i sengen. Da ligger hun i armkroken min, tett inntil meg, og elsker å bli nusset i hele ansiktet. Da ligger hun med øynene igjen og virkelig nyter. Jeg er så glad for at barna vokser opp med denne kjærligheten og jeg gleder meg til årene vi skal få fremover <3 Anonymous poster hash: d4d5f...eab
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Hihi, samme her Veldig spesielle dyr <3 Anonymous poster hash: c580c...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå