Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Er i femti års feiring for pappa. Her i selskapet er ei dame som er meget glad i oppmerksomhet og å snakke HØYT om seg og sitt.. Merker mange gjester som himler med øynene og noen som også føler seg utenfor hennes interne tema og høylytt prat.. Noen tips for å håndtere dette? Jeg vil at alle skal føle seg inkluderte og ikke helt satt på siden av denne damen... HJELP! Anonymous poster hash: 19f9e...b30
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #2 Skrevet 12. oktober 2013 Hva med å trekke henne forsiktig til siden og si det pent? Anonymous poster hash: 7ee04...6be
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #3 Skrevet 12. oktober 2013 Hva med å trekke henne forsiktig til siden og si det pent? Anonymous poster hash: 7ee04...6be Hva kan man isåfall si? Jeg er ganske pysete på sånt:( Anonymous poster hash: 19f9e...b30
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2013 #4 Skrevet 12. oktober 2013 HVa med å akseptere at ikke alle er like. Vær overbærende. Anonymous poster hash: fabd4...e80
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #5 Skrevet 14. oktober 2013 HVa med å akseptere at ikke alle er like. Vær overbærende. Anonymous poster hash: fabd4...e80 Jaja folk er forskjellig.helt ok å bryte inn i samtaler for og bytte samtaleemne over til seg selv, egle seg innpå alle mannfolk, snakke høyest, overdrive, bli fullest, snakke mer om seg selv og seg selv og ja enda mer seg selv. Folk er jo forskjellig. Anonymous poster hash: 19f9e...b30
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2013 #6 Skrevet 14. oktober 2013 Skjenke henne så full at hun slukner? He-he... neida! Har dessverre ikke noen gode råd. Min erfaring er at personer som så til de grader hevder seg selv så ukritisk i settinger hvor det ikke er naturlig at de er i sentrum, de har et eller annet personlig problem. Anonymous poster hash: b3bc5...202
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #7 Skrevet 15. oktober 2013 Be toastmaster om å si at h*n vil at alle skal reflektere over hvorfor man fikk utdelt 2 ører og 1 munn. Deretter dra konklusjonen om hvor viktig det er for alle å bli sett og lytte til. Anonymous poster hash: 1e999...a4c
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #8 Skrevet 15. oktober 2013 Be HENNE om og være toastmaster, med det ansvar det innebærer og intorudsere neste taler, holde kontroll på tidsbruk på disse,- OG sine egen "innslag", samt man blir TVUNGET til og snakke om hovedpersonen og dennes forhold til kommende talere Men mulig det ikke skal være toastmaster altså, at det bare er et veldig uformelt lag, kanskje det ikke skal være matservering heller? Hun kan da evt bli bedt om og være vertinne, passe på at alle har det bra, snakke med og ta kontakt med folk om det ser ut som at noen kjeder seg, sørge for at folk har noe og bite i, nok og drikke, at det ryddes opp når det søles osv...Slike får hun oppmerksopmheten sin, men blir samtidig "tvunget" til og holde en lavere profil Anonymous poster hash: 035aa...ecb
Anonym bruker Skrevet 15. oktober 2013 #9 Skrevet 15. oktober 2013 Be toastmaster om å si at h*n vil at alle skal reflektere over hvorfor man fikk utdelt 2 ører og 1 munn. Deretter dra konklusjonen om hvor viktig det er for alle å bli sett og lytte til. Anonymous poster hash: 1e999...a4c Stort behov for å måtte ydmyke folk eller? Lavmåls... Anonymous poster hash: 7ee04...6be
Heihånåerdetjuligjen Skrevet 15. oktober 2013 #10 Skrevet 15. oktober 2013 I slike tilfeller, så unngår jeg vedkommende. Jeg setter med f.eks aldri ved siden av mennesket eller går bort for å prate. Ved situasjoner der folk er for høylytte, så prater jeg med andre om helt andre ting. Det ser jeg mange andre også gjør. På den måten blir det færre og færre som er interesserte i kun å høre på hva den ENE babler og gauker om.......
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå