Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Kan noen gi meg forslag til gave til treåringer? De er tvillinger.Vet ikke helt hva en 3 åring liker. Anonymous poster hash: 2a7db...50f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Kan noen gi meg forslag til gave til treåringer? De er tvillinger.Vet ikke helt hva en 3 åring liker. Anonymous poster hash: 2a7db...50f Sorry, glemte å si at de er gutter Anonymous poster hash: 2a7db...50f
Gustav Klitt Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 På ønskelista til treårsdagen her står Lego Brio-tog Sabeltann-drakt Hva som helst med Spiderman eller Lynet McQueen Klistremerker Mamma og pappa sine ønsker til treårsdagen er ulltøy og en større kasse til å ha legoen i.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Puslespill og bøker Anonymous poster hash: 30b0c...1f9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 På ønskelista til treårsdagen her står Lego Brio-tog Sabeltann-drakt Hva som helst med Spiderman eller Lynet McQueen Klistremerker Mamma og pappa sine ønsker til treårsdagen er ulltøy og en større kasse til å ha legoen i. Tusen takk...tror skal prøve lego. Men da blir det vel duplo serien? Anonymous poster hash: 2a7db...50f
Gustav Klitt Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 På ønskelista til treårsdagen her står Lego Brio-tog Sabeltann-drakt Hva som helst med Spiderman eller Lynet McQueen Klistremerker Mamma og pappa sine ønsker til treårsdagen er ulltøy og en større kasse til å ha legoen i. Tusen takk...tror skal prøve lego. Men da blir det vel duplo serien? Anonymous poster hash: 2a7db...50f Vi har Duplo, men vet han leker med smålego i barnehagen. Er vel Duplo som er standarden i den alderen
Ladybugg Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Min gutt på straks 3 er veldig glad i bøker, og duplo.
Cruella De Vil Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Alt av biler, og da spesielt gravemaskiner, lastebiler, heisekraner o.l. Brio-tog, masse fine ting man kan kjøpe der Lego Bøker (denne er f.eks. veldig populær hos min fireåring http://www.bokkilden.no/SamboWeb/produkt.do?produktId=7770160&rom=MP) Kaptein Sabeltann-utstyr (eller sjørøverting generelt) Dinosaurfigurer Det var det jeg kom på i farten...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå