Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Her i huset er det som i viderøe reklamen "Bare eeeen gang til, så skal jeg ikke mase mer, jeg loover!" Annen favoritt "Nei, jeg er ikke mer sulten.." Å sitte med maten er kjedelig, så ofte han ikke spiser nok under middag Kjipt en time etter, for da merker han sulten, men må vente til kvelds Anonymous poster hash: 235d6...466
Tired mama Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Her er det også "jeg er ikke mer sulten" under middagen. En halvtime etterpå klager de over at de er såååå sultne... Også er det 4-åringen som VET han ikke får ha med leker i barnehagen. Hver morgen sier han: "nei, jeg har ikke med noen leker i dag", samtidig som det buler ut både lekebiler, trashpacks og klinkekuler fra bukselommene hans... ;-) Også 7-åringen når vi spør hva han har gjort på skolen i dag: "Vet ikke" og "husker ikke".
Bananen Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 "Det var en fugl som fløy inn på rommet mitt og tegna på veggen skjønner du mamma".
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Gå på doooooooooooooooooo (når han har lagt seg og vil stå opp).. Lille luringen min, et tappert forsøk, men siden han allerede har vært på doen 2 sekunder før, så lar jeg meg ikke lure så lett. Hører på stemmen hans når han faktisk må på do, så han har ikke bløffe-ansiktet enda heldigvis. Anonymous poster hash: a445d...b94
snart.trebarnsmor Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Kommer opp fra rommet sitt etter to minutter og sier, ja nå har jeg ryddet rommet
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 "Det var lillesøster!" "jeg er ikke sulten" Nei ok, da er det leggetid! "Jeg vil ha kveldsmat likevel!"
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Det er ikke JEG som har tissa i buksa MI.... Nei, men da har vi vel et problem, hvis det er andre som driver å tisser på deg, eller?? Anonymous poster hash: 20eee...59a
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Det var ikke meg! og jada, jeg skal rydde etterpå, jeg lover!
MJ<3 Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 "Det var en dinosaur som dro katten i halen!" (noe som ble innrømmet et halvt år etterpå: "mamma, husker du den gangen jeg sa det var en dinosaur som kom og dro katten i halen??? Det var egentlig meg..." Really....??) "Det var ikke min tyggis som ble klint utover hele buksa, jeg lover!!"
Gustav Klitt Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Her er det også "jeg er ikke mer sulten" under middagen. En halvtime etterpå klager de over at de er såååå sultne... Også er det 4-åringen som VET han ikke får ha med leker i barnehagen. Hver morgen sier han: "nei, jeg har ikke med noen leker i dag", samtidig som det buler ut både lekebiler, trashpacks og klinkekuler fra bukselommene hans... ;-) Også 7-åringen når vi spør hva han har gjort på skolen i dag: "Vet ikke" og "husker ikke". For en herlig utspekulert fireåring!
Gustav Klitt Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 "Det var ikke jeg som prompa, det var du, mamma."
Tired mama Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Her er det også "jeg er ikke mer sulten" under middagen. En halvtime etterpå klager de over at de er såååå sultne... Også er det 4-åringen som VET han ikke får ha med leker i barnehagen. Hver morgen sier han: "nei, jeg har ikke med noen leker i dag", samtidig som det buler ut både lekebiler, trashpacks og klinkekuler fra bukselommene hans... ;-) Også 7-åringen når vi spør hva han har gjort på skolen i dag: "Vet ikke" og "husker ikke". For en herlig utspekulert fireåring! Oh yes, det skal jeg love deg! ;-)
LilleBjella Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 (endret) - Hva har du gjort i barnehagen i dag? - Jeg har ikke vært i barnehagen i dag. (og så en lang historie om hva han faktisk har bedrevet....) Edit: Han har vært en god del ganger på Island faktisk. Tatt taxi først og så båt og greier. Høyre og venstre og opp en bakke. Fint på Island visstnok:) Endret 11. oktober 2013 av LilleElla
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 11. oktober 2013 #17 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har en 6 åring som i 2 år nå mener at jeg og pappaen glemte han igjen i oslo sentrum en gang. Aner ikke hvorfor han mener det for vi har aldri glemt han igjen noen steder .
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #18 Skrevet 11. oktober 2013 Småen min på 3 sine løgner er at han ihvertfall ikke bæsjet, han har spist andre steder, og når han ikke får viljen sin med meg så går han til faren og sier at jeg har slått han... Akkurat den er kjempe gøy når vi er ute i offentligheten. Anonymous poster hash: babfd...bde
Dailis Skrevet 11. oktober 2013 #19 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg har ikke lekser til i morgen..... Neida
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #21 Skrevet 11. oktober 2013 Alle andre får lov Anonymous poster hash: 734e9...b11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå