Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #1 Skrevet 11. oktober 2013 Er det bare jeg som er sånn? Anonymous poster hash: 61478...bf5
Fae Skrevet 11. oktober 2013 #2 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg synes mamma sine kaker smaker best. Får aldri mine like god.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #3 Skrevet 11. oktober 2013 Det er da lov å synes det! Jeg synes alle andres kaker er så gode, mens mine smaker... vel, ikke like godt. Anonymous poster hash: fc3ba...e64
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #4 Skrevet 11. oktober 2013 Hehe, slik har jeg det og. Det er som regel alltid nedtur å spise kake hos andre, på bakeri eller restaurant. ingenting kan måle seg med mine kaker uansett Anonymous poster hash: 93f6f...626
Mamma4livet Skrevet 11. oktober 2013 #5 Skrevet 11. oktober 2013 Det er jo helt greit å synes. Du lager jo kaker som passer perfekt for dine smaksløker.
elinna Skrevet 11. oktober 2013 #6 Skrevet 11. oktober 2013 Åssen kake er det da, HI? Noen som har noen fantastiske kakeoppskrifter å dele? ...jeg er nemlig av de som synes andres kaker smaker best, hehe - så kanskje på tide å lære å bake superkaka selv
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #7 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er helt enig, mine smaker best og jeg er god til å lage kaker. Min mor derimot kan aldri innrømme at mine er gode, men skal alltid ha oppskriften for å "modifisere" dem litt. Trenger jeg å nevne at INGEN liker hennes "modifiserte" kaker som ofte er såpass harde at det ikke går ann å kutte i de. Feks HVEM er det som lager langpanne peanøttkake hvor det er fløte i sjokoladekremen for så å sløyfe dette og heller ta kremen oppå der igjen. For så å dele kaken på midten og bretter det over hverandre.. Herregud for noen ideer! Anonymous poster hash: 2f0be...487
elinna Skrevet 11. oktober 2013 #8 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg er helt enig, mine smaker best og jeg er god til å lage kaker. Min mor derimot kan aldri innrømme at mine er gode, men skal alltid ha oppskriften for å "modifisere" dem litt. Trenger jeg å nevne at INGEN liker hennes "modifiserte" kaker som ofte er såpass harde at det ikke går ann å kutte i de. Feks HVEM er det som lager langpanne peanøttkake hvor det er fløte i sjokoladekremen for så å sløyfe dette og heller ta kremen oppå der igjen. For så å dele kaken på midten og bretter det over hverandre.. Herregud for noen ideer! Anonymous poster hash: 2f0be...487 Hahaha, tror jeg ville valgt førsteutgaven, ja
Von Hertelhofen Skrevet 11. oktober 2013 #9 Skrevet 11. oktober 2013 Skjønner hva du mener. Min egen gjærbakst er aller aller best, ingen slår den. Men vanlige kaker er ofte bedre når andre baker
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #10 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg liker også som regel mine egne best, men det er nok mest fordi jeg baker mine favorittoppskrifter og andre baker sine. Jeg får jo masse gode kaker andre steder også, selv om enkelte med fordel heller kunne servert brødskiver. Anonymous poster hash: 060a1...a5a
DramaMama Skrevet 11. oktober 2013 #11 Skrevet 11. oktober 2013 Jeg liker også mine egne kaker best. Mammas er også gode. Hvis mine venninner baker blir det som regel helt greit, men ikke mer enn det. På bakeri kjøper jeg sjelden kaker lenger, annet enn napoleonskake - den er nemlig god der.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #12 Skrevet 11. oktober 2013 Samme her Mange andre som er enige i at mine er best å da Anonymous poster hash: cd876...f37
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #13 Skrevet 11. oktober 2013 Hahaha, jeg.er.enig, mine egne kaker er best! Spesielt gjærbakst, men også kaker. Synes det er mange som baker harde, tørre kaker... Anonymous poster hash: ad35c...763
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2013 #14 Skrevet 11. oktober 2013 Mine kaker smaker best, men de er på ingen måte penest, så til dåp etc foretrekker jeg at noen andre lager Anonymous poster hash: a1f31...c4a
☆☆☆ Skrevet 11. oktober 2013 #15 Skrevet 11. oktober 2013 Mine er gode, men ser ut som dei har blitt pynta av ein åtteåring..
*Yuna* Skrevet 11. oktober 2013 #16 Skrevet 11. oktober 2013 Liker ofte mine egne best ja, men utseendet på de er det verre med
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå